På bättringsvägen

Tänkte bara skriva ett inlägg till idag innan jag går upp till dubbelsängen. Just nu mår jag mkt bättre än vad jag gjorde i morse. Känner mig inte alls lika hängig och yr längre så det känns jättebra. Är fortfarande krasslig i halsen dock men man kan väl inte begära allt. Det går väl över så smånigom I guess. Hoppas jag mår relatvit bra imorrn också så man får uppleva nyårsaftonen hyfsat frisk iaf.

Imorrn är det ju nyårsafton och det ska bli roligt. Förmodligen blir det så att jag och Jimmi kommer att äta hemma hos Jimmis föräldrar först och sedan far vi hem en sväng till min mor. Kanske blir så att vi skjutsar några "fyllon" under morgondagen, kvällen och natten också, vem vet;P Helt omöjligt känns det inte som iaf. Hur som helst så kommer det nog bli en lugn nyårsafton överlag men det känns helt okej, speciellt eftersom jag ju är lr åtminstone har varit väldigt sjuk.

Borde duscha också men det gör jag nog imorrn. Jag behöver nämligen tvätta håret och om jag somnar ikväll med blött hår så kommer det att se förskräckligt ut när jag vaknar. Just därför är det nog bättre att ta det imorrn. Just nu känner jag mig inte så trött precis, jag har sovit 3-4 timmar sen jag gick upp runt 11 i morse så det kan ju vara en orsak. Ska nog se till att jag tar med mig en bok upp som jag kan läsa om min pojkvän somnar långt före mig. Han verkar nämligen tröttare än mig vilket inte är så ovanligt precis, tvärtom!

Godnatt på er nu mina nyfikna bloggläsare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0