Kan inte jobba

Ännu en dag har kommit och fortfarande är jag sjuk, suck. Är inge roligt alls. I natt har jag legat och frusit samtidigt som jag har svettats:S Ja, ni känner säkert igen det där. Kommer inte orka jobba i eftermiddag den saken är klar. Hoppas de på Max får in en ersättare för mig bara, vilket ju inte är det allra lättaste:( Är krasslig i halsen men så fort man försöker hosta så gör det jätteont:( Jobbigt är vad det är. Idag blir en dag som igår då jag enbart kurerar mig med tv, film och te (med honung i). Tog en alvedon och en ipren igår innan jag gick och la mig runt 12. Funderar på om det är bra för kroppen att man tar såna preparat lr om det är bättre att låta kroppen läka av sig sj? Vad tror ni?

En sak till föresten, förmodligen kommer det av allt att döma att bli en väldigt lugn nyår för min del. Kanske t o m ställer upp att vara shaffis om tillfälle och bra betalt ges;) Tänkte bara upplysa er om det eftersom det ju inte är lätt att få tag i en shaffis i nyårstider.Hoppas ni alla mår bättre än mig för tillfället och får en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0