Äntligen ska man få sova! :)

Kom hem hit till Jimmi för ungefär 15 minuter sen. Snacka om sjukt egentligen, klockan är över 6 på morgonen men såhär är det att jobba stängningspass på Max. Stämplade ut strax innan 5 men sen så har det tagit tid eftersom jag (snäll som man är, för snäll ibland kanske?:S) lät mina tre medarbetare lifta med mig. En skulle till Gullänget, en till vallakiosken och en bortemot Järved, inte alls åt mitt håll egentligen med andra ord. Men jag skjutsade iaf hem de alla och for sedan sakta vidare hem hit via Bergomsvägen som verkar vara väldigt hal för övrigt. Som tur var så körde jag som sagt var sakta så det gick bra men den såg hal ut som sagt. Nu har jag äntligen kommit hem och känner mig ganska så trött i huvudet. Ska bara äta upp min "filochmüsli-tallrik", borsta gaddarna och sen sova som faan:) Gud, vad jag ska sova alltså.

Hehe, sov bara 4 timmar igår också eftersom jag och Jimmi var tvungna att stiga upp redan kl 10 av en viss orsak. Har varit som en zombie tidigare idag pga av min sömnbrist men det har funkar ändå tycker jag. Det är dock inte vettigt att ha många såna här sömnbristiga nätter i sträck för min del, den saken är säker. Jag sov iofs en timme innan jag gatt fara in för att börja jobba idag men.

Kommer nog sova jävligt skönt känner jag redan nu:) Ska bli helt underbart! Måste dock försöka ta mig upp imorrn (lr ja, idag blir det ju:P), någorlunda tidigt iaf eftersom jag vill hinna duscha och tvätta håret innan middagen hos min far imorgon. Middagen är dock först kl 16 som tur är så jag kan nog sova ut till 13-14 iaf, skönt!:)

Nej, nu orkar jag inte med det här. Måste försöka pallra mig till sängs nån gång så jag orkar med ännu en dag och ett nytt stängningspass imorrn, senare IDAG. Sov så sött vidare mina bloggläsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0