Bikini beställd

Nu har jag kommit hem igen. Jag och syrran gick en sväng runt Blåvik och sedan gick vi upp till pappa och åt spagetti och köttfärssås:) Det var gott. Åt en massa sallad också, nyplockad från deras land - gott! Egna odlade grönsaker är fan det bästa alltså. Haha, åt himla många salladsblad att jag t o m blev lite smått orolig ett tag över att jag kanske ätit för många. Nåja, det borde ju inte vara nån fara eftersom det ju bara är nyttigt:) Grejejn är ju också att man inte blir direkt mätt av salladsblad heller så därför kan man äta väldigt många utan problem trots att man ätit klart egentligen. Nåväl, nog tjatat om detta. Nu ska jag strax gå upp till en stuga på det s k "Bryngeberget" (tror det heter så) inte långt från där jag bor med Pappa, Marianne, Helena och Stefan. Ev ska väl Micke följa med också men det är inte säkert, man vet ju aldrig när han har tid och inte:P Det visar sig väl om inte annat. I vilket fall så hoppas jag att vi hittar till dit vi ska. Vi ska till "Luddes stuga" och pappa och Marianne har tydligen försökt hitta dit två ggr tidigare utan nån större lycka. Det lär alltså vara lite småkrångligt att hitta dit men jag hoppas det ska gå bra. I värsta fall får man väl gå upp till ett vanligt vindskydd

Igår beställde jag en bikini från Internet efter god hjälp av Helena. Hittade en jättesnygg faktiskt:) Och tro det lr ej men den var faktiskt mönstrad(!) Inte likt mig att ha mönster precis men den var mönstrad på ett sånt sätt att jag bara inte kunde stå emot:) Sen var den typ orange-gul också med mönster. Hm, inte mina färger egentligen alltså:P men helheten gjorde den så himla somrig och läcker på nåt sätt ändå:D Jag längtar tills den kommer med posten, men det skulle dröja typ 10 dagar lr nåt sånt så man får härda ut tills dess. Enda som oroar mig är om jag valt rätt på storleken men man får väl skicka tillbaka den i värsta fall:P



Nej, nu ska jag ta och fortsätta läsa min Stieg-Larsson-bok. Har inte hunnit så väldans långt på den men å andra sidan har jag gjort en del andra trevliga grejer ist:) Sen har jag ju lånetid tills 4 september också så än är det ingen panik. Boken är väldigt bra så suget saknas ju inte att läsa den iaf:) Ha det bra och ta vara på denna (som det ser ut) fina kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0