Still awake

Idag har jag jobbat min sista dag på affären. Känns skönt men ändå inte. Skönt för att man får vara ledig ett tag men mindre bra eftesom man nu måste försöka leta nåt nytt jobb:S Hur nu det ska gå. Jag har ju sökt en del men inte fått nåt svar än. Känner på mig att det kommer gå åt helvet för mig i höst vad gäller att hitta nåt jobb:( Jag hoppas det ska gå bra såklart men det känns inte så just nu av nån anledning. Nåja, det ska bli skönt när lönen för mitt sommarjobb kommer iaf. Får väl ingen höjdarlön men lite rikare blir man ju allt:) vilket behövs!

Efter jobbet har jag umgåts med Helena, riktigt trevligt:) Har också varit lite hundvakt ikväll då jag 2 ggr behövt åka till Jimmis föräldrars hus för att rasta deras hund. Hunden heter Odin och är jättestor men söt. Resten av kvällen har jag som sagt var spenderat med Helena mestadels i Jimmis hus. Jimmi själv har varit på jobbmöte ikväll och sedan blev det tydligen nån firmafest efteråt. De åkte båt till ulvön och allt, värste härligt:) Jag är bara lite avundsjuk, haha:P Närå, men jag är glad för min pojkväns skull. Men en dag vill allt jag också åka båt till ulvön, så det så;P. De hade tydligen ätit smörgåstårta,druckit öl och ätit pizza bl a - gott! :) För några timmar sen gav de sig iväg till stan eftersom de skulle gå på nån krog där, skoj:)...även om jag saknar/saknat min pojkvän ikväll. Det är tur jag haft Helena här som sällskap ikväll iaf:) Det är inte så att jag inte unnar min pojkvän att gå ut - nej, nej....det är bara det att jag inte var förberedd på att han skulle gå ut och vara borta typ hela kvällen och natten. Har inte träffat han sen i morse runt halv 9 ju:( jobbigt. Jag är som van vid att kunna vara med han jättemkt på helgerna. Jaja, snart får jag träffa han iaf:) för nu smsade han nyss om att han var på väg hem hit.

I morgon ska jag först och främst sova ut med min pojkvän:) sedan har jag match vid 5
, samling 4 så då blir det till att ta det lugnt och ladda inför det. Ska göra ett nytt försök med mina nya fotbollskor då också, men då ska jag absolut ha förberedande skavsårsplåster på fötterna redan innan matchen. Det känns som att det är lika bra. Bättre att ta det säkra före det osäkra:P Jag minns ju hur det blev som sist på träningen ( det skavsåret har dock försvunnit nu iaf som tur är:) )

Nej, nu ska jag fortsätta vänta på min pojkvän och sedan blir det sängen som gäller - mys:) lr föresten innan sängen ska jag tydligen eventuellt skjutsa hem nån kusin till min pojkvän. Känns lite smådrygt men det kommer nog gå bra:P
God natt på er alla!
(iofs lär de flesta utav er säkerligen sova redan men iaf:P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0