Har gått lite bättre iaf

Idag hade jag min andra "testarbetsdag" och den gick bättre än igår. Jag har fortfarande på problem med att hitta vissa saker på "kassadatamenyn" men det går bättre och bättre iaf så jag hoppas jag kan bli riktigt duktig tillslut. Känns dock pinsamt med alla "amatörfel" man gör nu i början (saker som att man glömmer att det är plusmeny på vissa mål osv) men jag hoppas att personalen, och kunderna med för den delen, har överseende. Tydligen kan jag inte ha skött mig alltför illa iaf eftersom jag blev tillfrågad om jag ville jobba ett nattpass nu på lördag 18-4. Jag tackade givetvis "ja", jag behöver alla pengar jag kan få och dessutom känns det som att chefen kanske får ett förtroende för en om man är positiv och tackar ja till de flesta pass nu i början innan man "kommit in på riktigt". Jag tror det är smart faktiskt.

Efter jobbet åkte jag på polisstationen för att se om mitt pass kommit och det hade det:) Det var riktigt fint, blev inte alltför dålig på kortet heller vilket var roligt att se. Nu är det bara att börja packa resväskan för Kreta-resan:) Hehe, fast först och främst (om 2 veckor d v s) så ska jag ju till Gbg så då blir det till att packa inför det först. Åh, jag längtar:D

Resten av em och kvällen har jag umgåts med min familj. Först var jag uppe hos pappa och Marianne en stund och umgicks me dem. Jag blev bjuden på mat (linsoppa) och fika också - Tack för det!:) Såg på tv en del också och läste i lite tidningar, trevligt. Efter det begav jag mig hem till min mor där jag träffade Betty och Mange. Var ett tag sen jag träffade de så det var kul. Snackade lite om allt möjligt och sen fick jag också höra att Betty tydligen bytt klass fr IC till HIL. Jag, Mange, Betty och mamma spelade också lite kort. Det blev fjälls-kortspelet "Gurka". Jag vet inte vem som vann men jag kom då inte sist iaf, jag kom trea haha men inte sist:P

Det känns som att det varit en ganska trevlig dag idag som helhet:)
Är definitvit inte lika trött ikväll som jag var igår heller så det är rätt skönt. Finns dock en risk att jag kan sova ut en bra stund imorrnbitti efter dessa 2 hektiska arbetsdagar. Nej, nu ska jag fortsätta skriva på msn sedan äta och se "Gamm-skilda-världar". Haha, vilket underbart liv man har alltså;) Ja, jag skulle faktiskt allvarligt talat inte vilja byta mitt liv mot någons annans just nu:D, de ni;P
- Dröm söta drömmar, det ska jag försöka göra iaf:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0