Too tired

Jag orkade aldrig upp inatt och se kanotfinalen och simfinalen. Vaknade faktiskt inte ens av väckaren:S Märkligt men det blir väl så när man är trött. Nåja, det gjorde inte alltför mkt iaf med tanke på att Phelps tyvärr vann simningen och svenske kanotisten kom sist i sin final. Just nu har jag suttit och sett på tennisen men det går allt annat än bra. Sverige ligger under med 2-0 i set och det känns som att det är ganska skönt. Nåja, det är stråkigt men ändå skönt med tanke på att man kanske slipper sitta framför tvn hela kvällen. Jag har lust att hitta på nåt utomhus idag också nämligen. Vädret är ju inte jättebra men inte dåligt heller så det finns ju möjligheter:) Gäller bara att försöka få med Jimmi också. Jag har lust att cykla lr nåt, de vore skönt::) Lr kanske bada haha fast jag har inga badkläder här och sen är det väl säkert kallt i havsvattnet härute också. Hm, kanske inte är en så bra idé egentligen. Jaja, ut ska jag iaf om en stund och göra nånting...det är sen sak som är säker.

Ha de fint allihopa så ska jag fortsätta följa den "mörka"  tennismatchen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0