Surströmmingsdags

Jag lyckades hålla mig vaken och se Jörgen Persson i natt men tyvärr förlorade han mot kinesen:( Det var en välspelad match men tyvärr var kinesen alldeles för bra alltså. Jag såg Jörgens bronsmatch vid halv 2 också men dessvärre hade han inte så mkt krafter kvar såg det ut som. Han förlorade ganska komfortabelt mot ännu en kines och blev helt utan medalj i detta OS trots sin enorma prestation. Blev väldigt ledsen över det men det är väl bara att ta nya tag. Dess värre lär det dröja nu innan vi får en ny pingisstjärna i ett OS som på allvar kan utmana de allra bästa.

Vidare idag har jag varit ute och plockat hallon. Jag var ute en sväng med mamma, Helena och Stefan men vi hittade tyvärr inte så mkt. Annars idag har jag hjälpt mamma med att städa lite och sedan har jag spelat lite kort med Jimmi och Betty. Snart är det middagsdags och då är det surströmming och fläskkotletter som gäller. Jag är väl inte överförtjust i surströmming direkt men det går an att äta lite på en macka ibland faktiskt:) Har man lite annat smått och gott på också så som tomat exempelvis så blir det faktiskt helt okej. Nåja, jag lär nog äta en hel del fläskkotletter också för det tycker jag riktigt mkt om:) Gillar det mer än surströmming trots allt. Oj, nu var maten tydligen färdig så jag ska gå och käka. Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0