Städning

Nu har jag varit duktig och dammsugat rummet plus torkat golvet:) Har även hunnit med att putsa spegeln. Kanske ska byta i sängen också men det beror på om jag orkar:P Om en liten stund kommer Jimmi hit iaf så då ska jag umgås med han. Är så dumt för han är tvungen att jobba extra på söndag vilket innebär att vi inte kommer ha någon heldag alls att umgås på denna vecka:( Detta eftersom jag ju jobbar på lördag:S Men jag har pratat med han nu iaf och bett han fråga sin arbetsgivare om han inte skulle kunna jobba på lördag istället. På så vis skulle vi åtminstone få söndagen att kunna umgås på. Men vi får väl se om det går, är ju inte säkert men man kan ju alltid hoppas.

Nej, nu ska jag gå och kolla om det finns nån mat i det här huset. Min älskling var tydligen hungrig så:P Jag hade ju tänkt att äta blodpudding men det gillar ju inte han så jag måste hitta nåt annat till han. Bloggar nog senare:) Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0