Snart fotbollsderby

Nu har jag hunnit med att titta lite till på OS, ätit lax och potatis (gott:)) och städat upp lite här hemma. Är ju nämligen så att mamma ska komma hem från fjällen ikväll och då är det ju en fördel om det iaf ser någorlunda städat ut här hemma:P Ska bli skönt att hon kommer hem fastän det på sätt och vis har varit ganska bra att få vara utan henne ett tag också. På så vis tvingas man ju ta mer ansvar själv och så. Jimmi kom förbi en sväng från jobbet för ett tag sen också och det var överaskande men väldigt trevligt:) Han stannade bara en liten stund men alltid nåt iaf:P Ska träffa han mer imorrn och hela helgen och det längtar jag efter:)

Ikväll ska Helena och jag bege oss in till stan för att se derbyt mellan Friska Viljor och Anundsjö.
Det lär bli väldigt intressant. Har inte sett just nån fotboll på hela säsongen (förutom de matcher jag själv har spelat men de kan man ju inte räkna med) så det är verkligen på tiden. Jag hoppas FV vinner även fast Anundsjö ligger högre upp i tabellen. På så vis blir det därför ingen fotbollsträning för mig ikväll men det är ligga bra med tanke på att jag hade skavsår så sent som igårkväll. Visst har det läkt nu men det känns lite riskabelt att slita upp det ikväll igen:/ Dessutom har jag varit allmänt trött idag också eftersom jag bara sovt ca 6 timmar. Av alla dessa anledningar är det bättre att avstå kvällens träning för min del.

Imorrn funderar jag på att försöka komma upp kl 7 redan så jag kan se lite på OS-seglingen.
Är visst några svenskar som deltar och det kan ju vara intressant att se även om de troligen inte har nån chans på medalj men. Halv 8 imorrnbitti ska tydligen simhopperskan Anna Lindberg försöka ta sig vidare till simhoppsfinalen också, det är ju även det intressant. Men för att orka upp till dessa saker måste jag DEFENITIVT lägga mig tidigare inatt jämfört med föregående natt.

Nej, nu ska jag nog ta och duscha lite tror jag. Ha de bra!

Kommentarer
Postat av: Carro

Kul att du också tyckte om filmen:) Nu är man ju sugen på en tredje!



Jaaa bättre sent än aldrig! Men jag ska försöka skräpa mig och svara flitigare för det är ju så kul å få komentarer;D



Det är en kille som jag har varit tillsammans med och som jag nu är väldigt bra kompis med som ska ha barn tillsammans med sin flickvän! Så spännande:D

2008-08-14 @ 17:58:35
URL: http://carro89.blogg.se/
Postat av: Carro

Lax och potatis är mums!

2008-08-14 @ 18:00:02
URL: http://carro89.blogg.se/
Postat av: Mikaela

sv; street, modern, jazz och showdans :) jag funderar på å sluta på innebandyn får se. det låter ju kul. i huvudsatden ya know haha. själv då? take care

2008-08-14 @ 19:07:00
URL: http://miiikaelas.blogg.se/
Postat av: Ylva

De pratade om den matchen på jobbet idag ;) Hm, vilken tid är kvartsfinalen i fotboll? Måste se den!! :O

2008-08-14 @ 22:26:06
URL: http://www.metrobloggen.se/ydh
Postat av: jenny

okej låter härligt! hade bra!

2008-08-15 @ 11:31:01
URL: http://www.metrobloggen.se/viklund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0