Skavsår ajajj:(

Idag har jag jobbat och tränat:) Jag jobbade till havl 7 som vanligt och sedan bara det av hemåt på cykeln för att göra mig klar inför träningen i Holmen som börjarde halv 8. Som tur var hann jag utan att behöva stressa så jättemkt. På träningen hade jag mina ny fotbollsskor. Det kändes bra till en början men efter halva träningen började jag känna av att jag höll på att få skavsår bak på foten:S Inge skönt alls! Jag gick in i omklädningsrummet och hämtade ett skavsårsplåster men det hjälpte inte nå vidare eftersom det omöjligen ville sitta fast:/ Jag genomled iaf slutet av träningen och försökte springa så gott jag kunde trots smärten. Det var dock en väldigt skön känsla när våra tränare sa att träningen var slut för ikväll. Var längesen jag blev så glad över att träningen avslutades. Nu ska jag bara ta hand om mitt lilla skavsår. Som tur var hann jag inte få så mkt iaf. Jag hoppas verkligen det har läkt tills matchen på söndag.

Nu har jag varit här hemma och tagit det lugnt ett tag. Har lyckats få i mig ett par goda rostade mackor och mjölk också, gott:) Resten av kvällen blir relativt lugn för imorrn är det jobb som väntar igen. Kan ju föresten nämna att det kom några norskar till min affär idag:) De var jättetrevliga, hehe, fast jag fick anstränga mig lite ibland för att förstå vad de sa:P Norska är inte det lättaste att förstå trots att det ju egentligen är väldigt likt svenska. Nåja, antar att mkt beror på att man är så ovan vid att höra de bara. Flyttar man till Norge och bor där ett tag lär det gå betydligt lättare. Ååh, jag vill fara dit snart ju...Norge är ett så himla trevligt land:) Dyrt dock men vackert! Jag ska fara dit snaaaaart, den saken är säker!

Ska fortsätta skriva på msn nu. Jag önskar er en fortsatt härlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Towa

Man ska alltid unna sig något fint och njutbart. Det är vi värda :)

2008-08-08 @ 21:40:11
URL: http://www.towalindberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0