Seger men ändå ingen frid och fröjd

Har precis kommit hem efter kvällens match. Det blev vinst med 2-0 vilket var skönt:) Lika skönt var det inte att jag än en gång fick skavsår av mina nya fotbollsskor:/ på samma ställe som förra gången också - högerfoten nere vid sidan:S Vet inte hur man ska kunna undvika att få det alltså. Idag hade jag både förebyggande skavsårsplåster och nylonstrumpa som ju ska motverka sånt men inte tycker jag det hjälpte nå speciellt:/ Skavsårsplåstret sitter aldrig på plats utan far loss när jag sprungit ett tag - Dåligt! Kanske måste jag gå in mina skor mer, vem vet. Nånting måste jag göra iaf:/ Bara att hoppas på at det skavsår som jag har nu går bort fort men det borde det göra. Imorrn är de ju träning igen och den vill jag ju helst kunna delta i. Men vi får se hur bra det läker över natten i värsta fall tränar jag lugnt på egen hand.

Matchen då? Jo, de gick väl sisådär för min del. Känner mig ganska halvborta på plan ibland, är som att jag inte är närvarande fastän jag ju är det:S Svårt att förklara. Ibland när det kommer en boll är jag jätteseg på att reagera och förstå att "oj då, den här bollen borde jag ju springa på". Antar att mkt sitter i huvudet. Sen blir jag SÅ otroligt seg också om jag inte haft bollen på länge, när det väl kommer en boll reagerar jag efter typ 10 sekunder känns det som, weird:(

En rolig sak som skedde under matchen var att jag lyckades bomma målet med ca 2 meters höjd. Snacka om att vara dålig:S Fick den så fint upplagd av Anna i mitt lag också, pinsamt är vad det är. Fick bollen ca 3 meter från motståndarmålet och hade bara att lägga in bollen egentligen vilket jag ju också försökte göra men usch vad hemskt resultatet blev. På nåt sätt måste jag ha fått foten jättelångt under bollen eftersom bollen for jättehögt. Vette fan hur jag lyckades men riktigt dåligt var det iaf. Men det kanske är ett tecken från ovan om att jag ska lägga fotbollsskorna på hyllan ett tag, vem vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0