Promenaddags

Nu har jag och Helena näst intill helt målat klart ena väggen på maskinhallen. Nu är det bara den vita färgen som saknas på knutarna men det lär vi nog inte göra idag. Nej, det får bli nån annan dag. Eftersom jag var ute och målade såg jag aldrig Klüft hoppa längd men jag hörde ist om det på radion och det gick ju inte nå bra alls:S Märkligt att hon hoppar sämre nu än när hon hoppade längd och höll på med 7-kamp. Undra vad tusan det beror på. Förmodligen sitter det i träningen skulle jag tro men det är bara att ta nya tag.

Nu ska jag och Helena ta en liten promenad och sedan blir det middag kl 4 uppe hos pappa:) Vi blev nämligen bjudna på köttfärssås och makaroner (tror det var det). Nej, nu börjar syrran bli klar tydligen så nu ska jag  bege mig innan hon börjar tjata. Ha de fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0