Pingis-nattvaka?

Funderar starkt på att försöka vara vaken i natt ända till kl 4 då Jörgen Persson ska spela semi. Förra helgen då jag skulle upp kl 3 och jag sov hos Jimmi gick det inte alls nå bra nämligen. Då gick vi och la oss runt 12 och ställde hans väldigt högljudda alarm på datorn plus mobilalarm. Tror ni nån av oss vaknade? Inte en chans alltså. Har inte nåt minne överhuvudtaget ens av nån väckare och det har inte Jimmi heller. Antagligen berodde det väl på att man kanske sov i s k djupsömn men störande var det. Vet inte om jag vågar chansa denna gång och riskera att missa seming. Visserligen lär väl Persson inte ha en så stor chans men jag vill ändå inte missa en sekund känns det som. För hur det än går så är nog det här tyvärr sista gången vi har en svensk i en pingissemi på mkt , mkt länge:/ Nej, det blir banne mig pingis-nattvaka i natt alltså:P Det är ju bara OS vartannat år trots allt.

Snart är fan OS slut också, fan vad jag kommer sakna det då:/
Gud vad tomt det kommer bli till en början alltså. Nu har man blivit så van vid att det alltid finns nåt roligt att följa. Nåväl, man lär ju vänja sig vid vardag så småningom också. Snart är det ju Vinter-OS i Vancouver också och då blir det ös:) Då jävlar, bara 2 år kvar ju:D -Haha, nedräkningen kan börja! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0