Nu gäller det!

Nu har jag joggat med Helena och sedan duschat:) Det var riktigt skönt. Var verkligen i en jättebra "joggar-form". Kände hur jag riktigt studsade fram längs vägen trots att jag inte kunde springa den underbara "Skogsrundan" utan bara runt Märka. Var kolsvart ute under hela joggingrundan också men det störde inte mig nå märkvärdigt. Var lagom varmt i luften och sedan började det dugga lite smått också - helt perfekt! Tänk om alla joggingrundor vore så här underbart härliga. Kändes verkligen som att man flög fram av sig själv, underbart:)

Nu ska jag ta nåt att käka och sedan ev se litegrann på gammal nostalgi, hehe:P fast det är inte säkert men äta ska jag iaf definitivt. Måste försöka komma i sängs snart också, måste ju upp senast halv 8 imorrn för att hinna i tid till Max. Måste verkligen vara noga med att passa tiderna nu idag och imorgon så man gör ett gott första intryck. Vill inte ge intrycket att man är nån oansvarig slarver. Gör man det lär man inte få jobba nå mer där så det känns ju bara onödigt dumt. Nej, skärpning är vad som gäller för att ta vara på denna chans. Måste försöka sova mkt ikväll också så jag är skärpt inför morgondagen. Blir säkerligen en hel massa nytt man måste lära sig och komma ihåg med och då funkar det inget vidare om man har en trött och seg hjärna som lider av sömnbrist. Nej, nu gäller det...skärpning var det som sagt.

God natt på er snyggingar!
Jag ska inte sova än men jag lär inte orka blogga nå mer ikväll så natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0