Lista

10. Favoriter...
Dialekt: Norrländska
Mat: Tacos, pizza och grillat kött
Låt: Som jag hade dig förut och cry just a little bit
Tecknad figur: Tintin
Sport: Hockey så klart
Komiker: Robert Gustavsson
Veckodag: Fredag
Glassmak: Vanilj
Soloartist: Lars Winnerbäck

9. För tillfället...

Humör: Förväntansfull
Tanke: Kommer det gå för alla?
Kläder: Svarta jeans och en röd kortärmad tröja
Bakgrund: datorns surrade
Känsla: Hungrig
Tid: 13.30
Bästa sak: Min mobil
Irritationsobjekt: Att jag är ledig och ensam hemma och därmed riskerar att få lite tråkigt (jag hoppas dock att så inte blir fallet)


8. Första...
Bästa vän: Bella
Husdjur: katterna Mario och Gosan
Kyss: När jag var...jadu hur gammal var jag egentligen? 6-7 år kanske. Simon gav mig den iaf.
Piercing: Ingen hittils och tvivlar på att jag kommer göra någon heller.
Förälskelse: Simon i guess, svårt att veta dock eftersom jag var så liten men.
CD skiva: "Spice girls - spiceworld" lr "Absolute music 30"
Bil: Ingen hittils tyvärr...måste ha ett jobb först...men jag vill ha en egen bil!
Ord: Mamma kanske? Jag vet inte säkert.

7. Senaste...
Telefonsamtal: Jimmi
Mat: Nudlar
Dryck: Mjölk, vad annars?;P
Biltur: I förrgår när jag for hem från stan med Emma.
Tv-program: Gamla Skilda världar
Spelad låt: Jessy - Dancing in the dark
Köpta klädesplagg: En blått halter-neck-linne

6. har du någonsin...
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej
Brutit mot lagen: Ja
Blivit arresterad: Nix
Badat naken: Hehe, jajemen
Varit med på TV: Japp, jag var med som en liten prick i tvrutan då de hade stadskampen i Umeå för ett par år sedan
Varit med i tidningen: Ja, med namn iaf

5. nej tack...
Skolämne: Typ alla just nu utom idrott...är SÅ skolless (tur man inte har nån skola i höst)
Mat: grillade majskolvar, usch!
Musik: Techno
Dryck: Kaffe, huvva
Djur: insekter


4. saker...
Du gjorde igår kväll: jobbade, tränade, surfade och sov .
Du kan höra just nu : min väggklocka, datorns surrande, mitt knapper på tangentbordet och tystnaden
Du inte kan leva utan: Mina nära, mat, träning och sängen
Du gör när du har tråkigt: Surfar


3 personer

Du kan berätta allt för: Jimmi, Helena och mamma
Du tycker om: Sandra, Emma och Jimmi
Du inte gillar: Det finns säkerligen minst tre personer, om inte fler, men de ska jag inte skriva ut här.

2 val

Coca Cola eller Fanta: Fanta
Hund eller katt: Katt


1 önskan
Att jag ska få ett bra jobb i höst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0