Kul med laserspel

Lördag

Det blev aldrig någon bowling i lördags eftersom bowlinghallen tydligen bara hade öppet på onsdagar:S Lite korkat då, det är väl nu om nån gång under året de borde ha öppet eftersom det är många som vill hitta på såna saker då¨de har semester, lr? Jaja, inte min sak men lite dumt tycker jag allt att det var. Istället för att bowla lyckades vi tillslut hitta till "Area 1" och kan ni tänka er, vi hann dit innan de stängde och fick tillåtelse att köra 2 laserspel. Det blev ungefär 20 minuter vilket var lagomt. Det var väldigt kul att spela dock blev det väldigt varmt men skoj var det! Jag vann tyvärr inte utan det gjorde istället min i efterhand väldigt kaxiga pojkvän men då vi körde den andra och sista omgången blev jag tvåa efter han iaf så nästa gång ska jag allt ta han;) Efter att vi spelat klart tog några av mina kompisar varsin drink innan vi for därifrån. Jag avstod dock eftersom jag körde. Lika bra att spara lite pengar också det behövs ju för mig såhär års:P Jag skulle ha lust att köra femkampen som finns där också, får se om det kanske blir nästa gång:) vem vet?

När vi körde därifrån ville plötsligt Weppan att vi skulle dra in på Plattan och beställa nå drinkar. Men självklart skulle jag ha glömt börsen hemma och därför kunde jag omöjligt komma in trots att jag visade bilnycklarna och sa att jag var shaffis men de har tydligen hårda bestämmelser där:( Jag satt i bilen och väntade utanför istället med Sandra och det var ju också rätt trevligt:) Efter Plattan drog vi vidare till ytterligare ett uteställe och där fick jag otroligt nog komma in utan leg dock fick jag inte beställa nåt men det kan man ju förstå. Vi satt där ett tag och pratade innan vi drog iväg igen. Vi tog en sväng upp till Jimmis gamla jobb och kollade in husen de gjort klart tidigare i sommar. Efter det ville jag åka hem och äta upp mitt godis men Weppan och Jimmi ville in på "Kebabhouse" för de hade blivit hungriga så då drog vi dit en stund först innan vi åkte hem. Allt som allt var det en mycket trevlig kväll och jag vill tacka alla inblandade för att kvällen blev som den blev:) Jag hoppas vi kan göra något liknande snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0