Home again

Nu är jag hemma igen efter fotbollsträningen. Älskar verkligen att få komma hem efter träningarna och ta något att dricka och äta och bara slappna av, finns inget bättre alltså. Så himla skön känsla att känna att man tränat och gett järnet och nu bara kan tjäna att man har rätt att slappna av  och återhämta sig lite:) Träningen gick bra iaf, enda problemet var att jag fick lite småont på undersidan av högerfoten men det berodde på mina gamla fotbollsskor, jag vågade alltså inte köra med de nya skorna som jag köpte idag. Måste försöka "gå in" de nu  de närmsta dagarna så jag kanske kan använda de på träningen på torsdag. Pallar fan inte med de här gamm-skorna nå länge till alltså:/

Ikväll hade jag tänkt städa lite  här på rummet, sedan ska jag också försöka hinna med att se Pistvakt lr nån annan film och kanske ev också lägga in bilder från kameran till datorn (beror på om jag orkar med det). Jag måste snart också gå ner och ta nåt att äta känner jag:P Har bara druckit vatten och ätit ett äpple hitills sen jag kom hem och min mage kurrar efter mer. Hm, är nog lika bra att göra den till viljes innan den börjar klaga alltför mkt:P

Sköt om er och ha de gött! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0