God frukost:)

Som ni märkt orkade jag inte vara aktiv här under hela gårdagen. Blir så ibland när man sysslar med annat...d v s att man har ett liv. Igår gjorde jag inte så väldans mkt speciellt. Jag umgicks mkt med min syster Helena vilket var trevligt och sen städade jag också upp lite i vårt hem, vilket ju behövs ibland. Vidare tränade jag fotboll på kvällen och lyckades faktiskt, tro det lr ej, undvika att få skavsår. Otroligt men sant!:D Iofs hade jag skavsårsplåster och hade lindat massa runt skavsårsstället men iaf:P Skönt var det verkligen. Bara att hoppas att skorna håller på att gå till sig nu, en gång för alla. På söndag är det 3:an-match som gäller igen och det vore riktigt skönt med en seger då så vi ligger lite säkrare till i tabellen.

Jag sov bara fyra ynka timmar inatt.
Detta eftersom jag inte somnade föränn 4.30 och sedan gick upp till perssons pingismatch 8.30,  tokig jag är. Helst eftersom det som vanligt bara berodde på att jag fastnade med att prata massa med Helena och också sedan kolla runt på nätet:P Vi får väl se om jag blir väldigt trött senare idag, än så länge går det ganska bra iaf men det kan ju ändras. Det är iaf skönt att man gått upp tidigt så dagen inte blir så himla kort..

För nån timma sedan åt jag gröt och knäckebrödmacka med ägg till frukost.
Jag drack mjölk och lite nyponsoppa till och det var hur gott som helst! Konstigt egentligen hur relativt nyttig mat kan vara så himla gott ibland, hehe:P Nu funderar jag på om jag ska surfa lite till här på nätet och sedan försöka bege mig ut på en promenad med Helena lr också måla pappas maskinhall. Den väggen skulle behövas målas färdig nämligen. Men innan jag beger mig ut blir det till att surfa och leta lite jobb och sånt. Jag återkommer säkerligen senare idag:) - Jag önskar er en jättehärlig fredag:D

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jo jag tror att det finns fler som håller med. Fast ack så många som är oseriösa. Ja ihelgen ska jag bara ta det lugnt. ska vara med några gemensamma kompisar till johan och jag. Vi ska fara till ett ställe som heter tattarviken där de ska övernatta i sin båt, jag och johan far hem till stugan. Ikväll hörde jag att det skulle var lite "klassfest" men tyvärr så jobbar jag från fyra till nio så jag kan inte komma. Ska du dit? Blir det för dig i helgen då? Kram

2008-08-22 @ 12:22:31
URL: http://angelica89.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Hehe okej, lycka till med det då, det går säkert bra:) Jag ska väl fortsätta jobba på Willys är tanken

2008-08-22 @ 13:48:11
URL: http://svedd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0