För många bitar som saknas

Har en seg dag idag med många funderingar. Har iaf lyckats städa lite smått på rummet men det är också det enda typ. Pratade lite med Emma förut också föresten och det var väldigt trevligt. Förutom det är det alla dessa funderingar som bara maler i mitt huvud om och om igen. Måste ta mig ut sen på en joggingtur lr en riktigt lång promenad snart. Mår bara ännu sämre av att vara inne hela dagen och "gräva ner mig", det är verkligen inte vad jag behöver just nu. Nej, en utomhusvistelse skulle sitta riktigt fint. Måste väl försöka fixa nån mat snart och städa nere i köket också, suck. Vissa dagar är bara svarta. Blir ju inte bättre av att man inte kan påverka det själv heller. Det sitter inte alltså i mig egentligen utan i andra...

Jag har vandrat långt och länge

men inte funnit det jag söker

Mål och mening har skingrats

suddats ut och glömts

 

...frågan är om kommer jag hitta målet och meningen igen lr om det hela alltid bara varit dömt att misslyckats?




(Läs gärna dikten i mitt förra inlägg för den beskriver mina känslor väldigt bra just nu).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0