Dyr bussresa?

Idag är det tänkt att jag ska träffa Ylva:) Var väldigt längesen jag träffade henne nu så det ska bli roligt. Hon far ju snart till England också där hon ska vara "aupair" så då kommer man ju absolut inte se henne på väldigt länge. Känns lite småtråkigt men det är ju jättekul för henne:) jag hoppas hon får det bra där borta. Jag måste ta mig in till stan idag bara på nåt sätt för att kunna komma till Ylva. Mamma jobbar ju så hon tog ju bilen i morse och vad gäller pappa så vet jag inte om han redan är på jobbet lr om han jobbar em. Kanske är han rentav ledig idag? Hehe, jag har typ ingen koll alls faktikst. Tänkte kolla upp det sen jag skrivit klart detta inlägg. I värsta fall får jag ta bussen in till stan men det känns smådrygt eftersom det står på Internet att det kostar 46 kr! 46 kroner är ju jättemkt tycker jag. Det brukar ju kosta runt 20 har jag för mig. Vet inte om det står fel på Internet men jag hoppas verkligen att det gör det för annars är det för jävligt! För en fattig tjej som jag är 50 kr rätt mkt pengar nämligen:/ Fan, de kan väl inte ha höjt busspriserna så mkt lr? Hoppas, hoppas, hoppas inte...

...Nej, dags att göra lite nytta. Kolla upp hur jag ska ta mig in till stan samt småstäda här på rummet. Förstår inte hur det kan bli stökigt så fort alltså, haha:P Hoppas ni får en trevlig dag! :)

Kommentarer
Postat av: jenny

ah okej nice..ah får se om jag ska ut på fredag eller inte. Känns bara drygt just nu. men hade!

2008-08-19 @ 15:40:16
URL: http://www.metrobloggen.se/viklund
Postat av: Kajsa

tack så mycket :) Jo det är bra med mig, själv då? vad har du för planer inför hösten då?

2008-08-19 @ 20:11:33
URL: http://svedd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0