Chokladbollstårta

Nu har jag ätit tacos tillsammans med Jimmi, det var jättegott:) Älskar verkligen den maträtten alltså. Lite småkrånglig att göra i ordning är den ju, ja iaf om man är lat men när man väl äter sen känner man att det var värt besväret:) Jag har också skjutsat Helena in till stan eftersom hon skulle ut ikväll med några kompisar. Ska hämta hon senare inatt också men det ska nog gå bra. Jag är ju inte den som kvällstrött direkt så:P Som tur var hade hon fått låna pappas bil med vilket innebär att jag slipper låna nån av Jimmis bilar. Inte för att jag har nåt emot att kära nån av de, helst int bmw:n;P men det kan ju bli lite dyrt i längden för min kära pojkvän med för mkt körande. Bensinen är ju inte precis gratis numera heller så:S

Jag och Jimmi var ute och skjöt med Jimmis luftgevär för ett litet tag sedan också, det var kul:D
Jag blev dock lite halvrädd eftersom det small rätt högt plus att geväret reagerade så pass mkt som det gjorde. Ändå sa Jimmi att det geväret vi sköt med var "lugnt" jämfört med andra:P Hehe, jag är nog lite ovan att skjuta bara. Allting är ju en vana så det blir nog bättre. Det ju rätt kul att skjuta:)

Nu ska jag ta och baka en chokladbollstårta som vi ska mumsa på sen ikväll,
det ska bli gott:) Det var jättelängesen jag åt chokladbollar överhuvudtaget så:) Ska ta och köra igång nu så den blir klar nån gång. Vi får se om jag bloggar senare ikväll/inatt, om inte så: God natt!

Kommentarer
Postat av: jenny

gott det lät med chokladbollstårta, kan du inte lägga upp receptet här ? :D lät så intresannt! :D kram

2008-08-17 @ 17:19:27
URL: http://www.metrobloggen.se/viklund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0