Bowling på g

Har inte funnits nån tid för att blogga men är det sommar så kan det lätt bli så. Nu ska vi strax fara in till stan och bowla iaf:) Emma och weppan ska komma hit till Jimmi och sedan ska vi fyra samåka in till stan och träffa Sandra och förhoppningsvis få åt oss en bowlingbana. Tydligen svarar de inte när man ringer dit och vill boka men jag hoppas det finns banor lediga iaf:P I värsta fall får vi väl spela minigolf lr nåt ist:) det är ju också ganska roligt även om jag tycker att bowling är ännu roligare. Vi var tidigare ikväll in och köpte godis för 5 kr/hg på Ica också, nice! Det finns alltså en risk att det bli lite godisätande ikväll;) Dagen har annars ägnats åt jobb. Var en hel del folk idag så det var roligt. tiden går så mkt fortare när det är folk jämför med när det är helt dött.

Igår blev jag och Jimmi bjuden på middag hos hans föräldrar.
Vi blev bjudna på klyftpotatis och grillat kött, mkt gott:) Jimmi drack några öl också (gott för han som inte druckit öl på väldigt, väldigt länge).Vi var där ett bra tag och lyssnade  på när Jimmis föräldrar berättade om deras resa häromdagen till Tyskland. Det var intressant att lyssna på. De hade kört bil hela vägen förutom på två ställen där de behövt åka färja. Jag vill också åka till tyskland, haha jag blev lite smått avundsjuk:P Men, men min tid kommer väl för det också förhoppningsvis:) Är för övrigt så många länder jag vill åka till att jag omöjligt kommer att kunna åka överallt:S Det känns tråkigt men jag får väl försöka spara och se till att fara till de platser jag helst vill åka till, typ Kanada:)

Nej, nu kommer de snart så jag ska göra mig klar det sista. Hoppas ni får en fin kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0