Bikini & trötthet

Sjukt vad trött man kan bli alltså. Har jobbat en dag bara och ändå är man såhär trött, ojojj. Fast det är klart att det blir en ganska stor omställning från att vara ledig och mest slappa till att jäkta runt i en servering. Lyckades somna runt halv 9 iaf och sov fram till en halvtimme sen. Det var skönt, kanske dumt av mig att kliva upp och borsta tänder och sånt men jag kände att jag ville göra det. Kanske kommer jag inte kunna somna nu ist (som min mamma sa) men den smällen får jag ta isf. Jag vill ändå göra det som känns rätt just för stunden.

Min efterlängtade bikini kom med posten idag föresten, riktigt nice:)
Jag provade den och den passar ganska så bra. Enda problemet var väl möjligen att bikini-trosorna är lite för små men samtidigt är det en sådan modell också så jag vet inte riktigt. Jag har ju brytit upp plomberingen på de också (annars hade jag inte kunnat prova de) så jag är osäker på om det går att skicka tillbaks de och få en annan storlek:S Fast å andra sidan så brukar ju tyg och sånt förstoras lite när de blir blöta med så det är nog ingen större fara, hoppas inte det iaf. Men säkert kan man ju inte veta föränn man provat att bada i dem.

Imorrn ska jobba 9-15 igen coh sedan ska jag fara på polisstationen och höra om mitt pass kanske kommit.
Är ju viktigt att jag får det innan vi far till Kreta, hur ska det annars gå? Iofs är det en massa veckor kvar innan Kreta-resan men iaf, alltid skönt att få det fixat så man slipper strula med det i sista minuten.

Nej, nu ska jag läsa lite på min Stieg Larsson-bok och sedan sova. Var ett tag sen jag tog mig för att läsa den nu konstigt nog eftersom den är väldigt spännande:) Sedan hoppas jag verkligen att jag kan somna igen snart med - Gonatt me er!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej! JO visst är det jobbigt med liv/stök ibland. Iris ja har ingen aning själv hur gammal hon är så jag måste ta och räkna. hmm 17 månader den 8 september. Skit är hon så gammal, jag som tycker hon är så liten.

Jo men klart du kommer få jobb, du verkar inte vara så kräsen så då får man alltid jobb. Vissa kan ju inte jobba med vad som helst. Synd tycker jag.

Jo det känns skön, fast jag har ju mitt schema till den 10 sep och troligen blir det mer, men jag vet inte om det blir på samma avdelning. Men jag hoppas på det bästa. De anställda hade schematräff igår så jag hoppas de la några goda ord om mig :)

Skit vad tiden går fort, snart är det helg igen och d mste jag ju bara fråga vad ska du hitta på för något roligt? Kram//A

2008-08-28 @ 06:28:11
URL: http://angelica89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0