Batman - The dark knight

Ikväll har jag sett "Batman - The dark knight" på bio tillsammans med mina två systrar. Vi blev bjudna av pappa, mkt snällt:) Filmen var mkt bra måste jag säga. Spännande och "små-sjuk-rolig" lite nu och då:P Svårt att förklara men har ni sett den så fattar ni nog vad jag menar. Den var riktigt välgjord iaf och han som spelade "Jokern" gjorde det jävligt bra. Ja, jag måste säga att alla skådespelarna gjorde det riktigt bra egentligen. Så för er som inte sett filmen...- Se den! Vidare ikväll har jag sugit upp en massa tyrkisk-peper-karameller. Riktigt salta är de och goda! Hehe, rätt så beroendeframkallande med:P Har sugit på så många ikväll att jag nu har fått småsår uppe i gommen...inte alltför skönt men jag får skylla mig själv.

Nu ska jag ta och läsa Stieg Larssons tredje bok "Luftslottet som sprängdes" som jag äntligen fått tag på via biblioteket. Efter det blir det till att sova så att man förhoppningsvis kommer upp i någorlunda halvvettig tid imorrn:P Det skulle behövas. Blev ingen joggingtur för mig ikväll heller, bion fick gå före men imorrn kanske jag tar mig en. Nåja, vi får se hur jag känner men omöjligt är det ju inte. God natt på er nu mina trogna bloggläsare! :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

den filmen är sjukt bra! :D jag har jobbat på ett sjukhem i sommar :)

2008-08-12 @ 09:34:13
URL: http://nhanna.blogg.se/
Postat av: carro

Åhhhååå så du fick se den ändå, va kul;) Jag blev också bjuden, hihi värsta lyx!



ps. jag är verkligen segast på att svara ds.



ps2. jag ska bli bättre ds2.

2008-08-13 @ 21:37:43
URL: http://carro89.blogg.se/
Postat av: sunkan

ojsan, jag erkänner att jag inte har läst din blogg på länge... men jag skyller på att vi inte har tillång till internet lika mycket nu i sommar, då vi bor i stugan som inte har det...



jag såg den idag, var jättebra... är annars inte så stor fan av batman men dom gjorde det super! ja, "jokern" är bara bäst å äger ut alla :D ... skådisen är Heath Ledger, som är me i bla "Brokeback mountain" om du har sett den? han är grymt bra... lr Var menar jag... han är ju tyvärr död :'(

Postat av: Anonym

oj det vart fel address :S det är sent på kvällen...

... om det går, ta gärna bort den första...

2008-08-13 @ 23:30:13
URL: http://tvxq.bilddagboken.se/p/main.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0