Ansvarsfulla jag

Ikväll har jag umgåts lite med Jimmi och sedan gick jag upp till pappa och Marianne och hälsade på:). De var tvungna att fara in till stan och ansvarsfull som man är följde jag med eftersom det behövdes handlas hem varor hit till huset. Mamma är ju i fjälls med Ola nu ett tag framöver, de for i lördags, och därför måste vi här hemma sköta om att handla och sånt själv. För tillfället är bara brorsan och jag hemma dock eftersom min storasyster är uppe i Piteå på en liten semestertripp med sin kille. Hon skulle dock komma hem imorrn vilket ska bli trevligt:) Jag tog iaf och handlade in lite mjök, färdigmat, glass mm. Glassen ska jag för övrigt hugga in på ikväll:) Jag köpte GB:s klassiska vaniljglass och det känns väldigt frestande, hehe:). Jag är allt ett riktigt glassmonster jag:P Nu ska jag iaf först och främst äta upp min mackor iaf. För ett tag sedan gjorde jag nämligen ett par smörgåsar i min fantastiska smörgåsgrill;P De blev mkt goda kan jag lova:)

Nej, kanske man ska ta och äta upp smörgåsarna och sätta på nån bra dvd-film på datorn medan man väntar på att folket ska komma ut på msn. Önskar er en bra kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0