Vi drar till fjällen

Oj, vad längesen det var som jag skrev här nu. Det är dock inte mitt fel den här gången, tro det lr ej;P det har ju faktiskt varit problem med "blogg.se:s" server. Men nu ska väl allt vara i ordning förhoppningsvis.

Vad har då hänt sen jag skrev här sist? Jadu, mkt men ändå inte. Skolan har ju tyvärr börjat igen fast det är väl inte så mkt tyvärr egentligen med tanke på att man ju faktiskt bara kommer närmare studenten:) var riktigt smart att tänka så faktiskt. - Tack för tipset Ylva! ;) Man får kämpa på det sista nu det är ju faktiskt bara två månader kvar, helt sanslöst egentligen.

Jag har varit duktig och besökt lite affärer idag och lämnat ut mitt CV, lät som att man hade chans på vissa ställen iaf:) Hoppas, hoppas, hoppas att nån lr helst några ställen hör av sig till mig. Vill så gärna få ett jobb. Jag hoppas jag gjort ett tillräckligt bra CV/brev som kan locka intresse.

Ikväll drar jag till fjällen och då blire fest hela kvällen;) Haha, nä det blir det faktiskt inte men det kommer säkert bli riktigt trevligt iaf. Som tur är verkar jag inte missa speciellt mkt i skolan under resten på den här veckan heller och det känns skönt:) Jag kommer vara i "Grönfjäll" med Jimmi, Betty, Åsa, Micke, Helena, Stefan, mamma och Ola. Jag kommer att komma hem på söndag därför kommer jag nog inte kunna blogga så mkt mer den här veckan. I fjällen ska vi åka längdskidor, slalom, pimpla, åka/köra skoter, spela spel och se film:) Jag ser fram emot alla aktiviteter! Det kommer bli jättehärligt:D

Det är bra med mitt högra knä nu iaf, jag känner inte av nåt konstigt med det just nu. Igår kände jag lite lite grann men idag har jag inte känt av nånting alls så jag hoppas att det ska ha gått över nu, vad det än var:S. Vill ju kunna åka slalom och längdskidor i fjällen ju. Skulle kännas jävligt trist att bara kunna sitta inne i stugan och hänga hela dagarna bara pga ett knä som är konstigt. Det verkar inte bli så nu iaf som tur är:)

Nej, nu måste jag börja göra i ordning nåt mat och duscha så vi kan åka iväg nån gång. Tar väl 4-5 timmar att köra dit så det lär bli att man stannar lite efter vägen med och fikar/äter mat lr liknande.

Hoppas ni får en superfin forsatt vecka, det ska jag försöka ha iaf!
Vi hörs på söndag igen!


Kommentarer
Postat av: sunkan

ah, det var därför jag inte kunde kommentera sist, blev skitarg då jag inte kunde göra det >_>
men va bra att det är ganska bra me knät nu.. hoppas du kan vara me på alla aktiviteter i fjällen..

haha jag spela fotboll!? det är som att pappa skulle spela hockey XP haha XD
hehe tack~ ^^ jag kan visst lära dej nångång.. men jag kan inte så mycke än.. å det mesta är bara å prova sej fram..

tack själv! :D

va synd att du inte kan va me på lagfesten, hade sett framemot det *gråter* ;___;
ha det så skoj i fjällen då~!
*kram*

2008-04-01 @ 22:15:38
URL: http://tvxq.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0