Tråkig hälsopedagogik

Sitter på skolan just nu och har hälsopedagogik. Har varit ganska tråkigt och segt. Har fått en uppgift om att skriva hur ens liv kommer se ut om tio år, framför allt hur man kommer må och varför. Har skrivit nästan två sidor så det får duga, man skulle max skriva två så. Har mest bara flummat på dock, känns som att vi redan har gjort en sån här uppgift tidigare fast då skulle man skriva om hur ens hälsoprofil såg ut i nuläget och varför, vad man skulle göra för att förbättra den osv. Varför ska man göra samma typ av sak igen? Kunskaperna man visar upp är ju desamma:S fattar inte riktigt vad det ger men, men. Kommer inte få sluta föränn halv 4 heller, segt! Det gillar jag inte:(

Efter skolan måste jag gå och prata med min idrottlärare Johan också så det är frågan om jag hinner med 5-i-4-bussen överhuvudtaget:S Annars lär jag nog åka hem med mamma, hon skulle nämligen åka hem runt kvart i 5 idag.

Ikväll kl 7 ska jag träna fotboll på Holmens grusplan. Hoppas det går överhuvudtaget så det inte är massa snö och skit:P Hoppas vi blir runt 12 personer så man kan spela lite, det skulle vara kul:) Måste ringa och kolla upp om samkörning också kom jag på nu.

Till nästa vecka har jag 4 skolsaker som ska vara klara och inlämnade. Dessa saker är det:
- Reflektion på en prostitutionstext på eng - tis
- Historia-rapport, den slutgiltiga versionen - fre
- Filmanalys till svenskan - fre
- Grund-arbete till religionen om Ku Klux Klan samt nån allmän frågeställning(?) - fre

Alla dessa saker känns väldigt dryga men det är väl bara att ta "tjuren i hornen" och försöka göra dem om man vill ha hyfsade betyg, i guess:P Man får försöka tänka på att det ju faktiskt verkligen är "slutspurten" nu.

Ha en fortsatt fin dag! Jag hoppas min blir lite roligare iaf än den varit hittils:/


Kommentarer
Postat av: sunkan

det låter bra att du hade det roligt.. trodde inte annat:P
ja det var SÅ himla synd, det var just typiskt att det skulle va samma dag -__- det va skoj, men det hade vart roligare om du hade vart där ;__;
va jobbigt hörru me allt du måste göra, låter inte alls kul:(
nja, jag vet inte.. har jobbat i helgen å mån-tis.. jag vet inte hur mkt jag jobbar den här veckan, eftersom dom ringer... ganska drygt i längden å inte veta å bara vänta på om dom ska ringa lr inte.. men dom ringde inte idag, så jag har vart ledig:)
va kul att få spela match!! jag hoppas ju å tror ni vinner;D
kram

2008-04-09 @ 14:41:32
URL: http://tvxq.bilddagboken.se
Postat av: Carro

Tack va söt du är! (:
Näe jag tror jag skippar det, känner mig inte alls laddad, men man vet aldrig helt plötsligt ändrar jag mig:) Ska du ut?:)

2008-04-09 @ 19:17:09
URL: http://carro89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0