Skolstress

Ännu en skoldag är slut och jag ska snart ta min buss hem, skönt:) Har dock lite skolsaker att pyssla med när jag kommer hem men det ska nog gå bra hoppas jag. Ska lämna in 3 saker imorrn (Religion - Ku klux klan, Svenska - Filmanalys och Historia - rapport om skolor). Ska fixa färdigt allt detta ikväll så jag bara har att skriva ut allting på skolan imorrn. Förmodligen kommer jag nog mejla in religionen dock. Ska bli skönt att bli av med tre saker i vilket fall som helst.

Ska träna ikväll i Holmen. Har träning där klockan 7 ikväll på grusplanen. Hehe, den här gången är det ju ingen snö så det borde funka;P Lär nog använda knäskyddet ikväll också (trots att jag nästan fick lite skavsår av det förra gången). Jaja, bättre det än att få knäproblem iaf:S

I helgen har vi tydligen någon fotbollscup i Husum. Vårt lag har matcher på fredagkväll (1 match), lördag (3, tror jag) och söndag (1). Jag skulle vilja veta vilka matcher jag ska spela. Man lär väl spela kanske 2 lr 3. Jag sa att jag kunde hela helgen så man får väl se vad tränarna har planerat. Förhoppningsvis kan man få reda på det ikväll på träningen. Man kan ju inte planera helgen så mkt när man inte vet. Jag lär iofs inte planera den kommande helgen så mkt ändå men iaf:P

Känner mig stressad för tillfället. Har så mkt saker som ska vara klara i skolan inom de närmaste veckorna så det finns inte. Idag när vi skulle träna igenom vår stora geografiredovisning som vi ska ha på måndag var två pers borta:/ - Typiskt. Gick ju att träna ändå men det är ju bra mkt lättare om alla är med. Jaja, det ska nog gå bra ändå med redovisningen. Det är ju inte så krångligt egentligen så det borde funka. Är nog bara jag som är bra på att stressa upp och oroa mig i onödan (som så många ggr förr):/ Annars är jag väl mest stressad över projektrapporten för tillfället. Vi har ju hunnit en bit men det känns fortfarande som att vi har mkt kvar. Måste försöka börja skriva på diskussionen också (den ska man göra individuellt), helst i helgen. Har inte någon lust att stressa med den sista dagen/dagarna innan.

Ska bli jävligt skönt med helg iaf:) Kommer bli underbart att få sova ut. Shit, nu kom jag på att jag ju måste gå upp på idrotten och hämta nån lapp också. Attans! Bäst jag kilar iväg nu så jag inte missar min buss. Sköt om er!


Kommentarer
Postat av: Angelica

jo jag hade nog inte orkat plugga om jag hade gått i skolan, också har jag ju en underbar sambo som stöttar mig och hjälper mig med formgivningen:) så de är jag hjärtligt tacksam för. Du verkar också vara rätt bra fart på, eller? du har ju gjort klart religionen? jag som inte ens börjat på den eller projektrapporten:s men religion är inte stora problem för mig, har lite funderinga bara och jag hoppas jag får hjälp med de imorgon så ska den nog vara klar tills nästa vecka. Blir det för dig i hgeln då?

2008-04-17 @ 20:08:05
URL: http://angelica89.blogg.se
Postat av: Anna

Jo, jag har alltid haft lätt för att börja blöda men när det på senaste tiden kommer flera gånger i veckan så blir man lite orolig och jag känner att jag måste ta en paus från skolan för att se om det blir bättre. Låter som att du kämpar på med skolarbeten också. Bra jobbat.

2008-04-17 @ 21:33:26
URL: http://annabr.blogg.se/lingon/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0