Sjukdom på väg?

Det blev ingen fotbollsträning idag pga av snö, hehe:P Så jag sitter hemma och försöker vara lite flitig med läxor ist. Det går väl sådär. Har försökt fixa med historian och börjat lite smått på en filmanalys. Alltid nåt iaf:P

Känner mig överlag småhängig ikväll, vet inte riktigt varför. Känns som att jag håller på att bli förkyld lr kanske få feber. På så sätt var det nog tur att träningen vart inställd, för nu kan jag ju vara hemma och vila upp mig ist. Har verkligen inte tid eller lust att bli sjuk nu, inte när det är så mycket annat både i skolan och utanför.

Idag beslutade jag mig till hundra procent för att jag ska gå på klassfest hemma hos Sofia på fredag först och sedan gå in på Plattan. Funderar på att dricka lagom mkt. Jag kanske kommer försöka hitta nå 80-tals kläder också, har tänkt att fråga mamma om hon har kvar något från den tiden hahaXP Vi får se om jag hittar nåt hyfsat, annars får jag köra på nåt "vanligt". Den som lever får se. Klassfest och Plattan blir det iaf i vilket fall som helst:)

Nej, ska kanske ta och försöka kolla upp om det finns nå kläder nu. Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: sunkan

ah, va roligt! när börjar matchen då?
ja, det är som sagt jobbigt i längden.. precis, man kan inte alls planera saker å ting som man skulle vilja... men man får ta det som det komma, antar jag.. det är väl annars å tacka nej om det inte går alls...

jag ska jobba imorrn kväll å på lördag, sen får jag se.. du då? nä jag har inte hört nåt om nån match mot modo.. jag tror faktiskt det inte blir nåt...

åå, va jobbigt.. jag hoppas verkligen du slipper bli sjuk!
krya på dej~
*kram*

2008-04-10 @ 20:33:02
URL: http://tvxq.bilddagboken.se
Postat av: Carro

Haha tokis:) Men det blir säkert trvligt när man väl kommer ut!
Jag ska bara ta det lungt och vila upp mig tillsammans med familjen och pojkvän:) känner mig helt slutkörd så det blir ingen klassfest för min del..
Ska du klä ut dig?:)
Hoppas att du slipper bli sjuk!

2008-04-10 @ 20:59:56
URL: http://carro89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0