projektarbete, god mat & träning

Har precis kommit hem från en jobbig skoldag. Just nu sitter jag på min sköna säng och käkar ris och kinesisk levergyrta med lingonsylt, - hur gott som helst! Älskar verkligen den här maten alltså. Var så himla längesen jag åt den också. Den här maten åt vi ofta när jag var yngre men nuförtiden blir det alltmer sällan tyvärr:(

Skoldagen har väl gått hyfsat iaf även fast det var lite segt som alltid.
På religionslektionen och en hel del över vår lunchrast satt jag och övriga i min projektgrupp och fixade på projektrapporten. Den måste ju lämnas in på onsdag så vi har inte så många andra alternativ. Tror vi kommer hinna iaf, vilket känns bra. Jag är så gott som färdig med min projekt-diskussion också:) Den är på 6 sidor plus några få rader till och det måste/borde väl räcka!? Man kan ju diskutera mer saker också utöver de saker jag diskuterat men det känns inte som att jag har ork/lust/tid till att skriva mer än jag gjort. Nej, blir bara till att läsa igenom den nu och kontrollera den språkmässigt.

Klockan 6 har jag fotbollsträning uppe i Västanå så då blir det full fart. Känner fof av en liten sträckning i baksida vänsterlår men det struntar jag i, jag ska träna iaf. Efter träningen blir det till att plugga med filmanalyser. Ska opponera på en klasskompis filmanalys (säga vad som är bra och dåligt, vilka ändringar som kan göras osv)....drygt? Svar: Ja. Men det måste göras likt förbannat. Sedan måste jag ta och kolla igenom min egen också och hitta fel på den.

Känns jävligt skönt att det bara är skolvecka tom. onsdag.
Det behövs med tanke på de två muntliga proven jag har nästa vecka. Två prov som jag för övrigt inte har kunnat plugga nånting på än typ:S Jättebra, lr inte. Men, men så blir det när man har läxor i typ alla ämnen:S Man hinner helt enkelt inte med allt.

På sista april (onsdagskväll) så vet jag inte vad det blir. Blir nog kanske bara att jag tar det lugnt med min pojkvän och kanske ev. tittar på det årliga "Båtracet" som brukar varavid bron nedanför vårt hus.

Kollade upp en väldigt viktig sak idag och jag hoppas nu att allt ska ordna sig till det bästa. Jag vet att det kommer lösa sig, det måste det bara. Gör det inte det vet jag inte vad jag göra:S Då kommer det bli jävligt jobbigt, den saken är klar. Hoppas, hoppas, hoppas...

Nej, nu ska jag kika på nåt av de nyaste "Svensson Svensson"-avsnitten, äta upp maten och göra mig klar till träningen. SKriver kanske senare ikväll om jag orkar:P Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Precis jag håller helt med dig, det är farligt när man börjar tänka att jag "måste".
Va skönt! Jag längtar tills rapporten är inlämnad för då går det inte att ändra sig sen :P
haha jag har precis läst din ;P Du behöver inte vara orolig, men fatta va taskig man kommer känna sig när man ska påpeka fel liksom :S

Jadu jag vet inte än, kanske ska vara med sanna och hennes pojkvän marcus, min pojkvän anton och några till:) vad hittar du på på sista då?
Kram

2008-04-28 @ 21:31:02
URL: http://.blogg.se
Postat av: Anonym

Precis jag håller helt med dig, det är farligt när man börjar tänka att jag "måste".
Va skönt! Jag längtar tills rapporten är inlämnad för då går det inte att ändra sig sen :P
haha jag har precis läst din ;P Du behöver inte vara orolig, men fatta va taskig man kommer känna sig när man ska påpeka fel liksom :S

Jadu jag vet inte än, kanske ska vara med sanna och hennes pojkvän marcus, min pojkvän anton och några till:) vad hittar du på på sista då?
Kram

2008-04-28 @ 21:31:38
URL: http://.blogg.se
Postat av: Carro

Nu blev det 2 inlägg. Och båda är från mig :p

2008-04-28 @ 21:32:22
URL: http://carro89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0