Opponeringen gick bättre...

...än väntat. Kändes lite elakt men det gick hyfsat ändå. Jag hoppas/tror att Elin (i mitt fall) tog kritiken på rätt sätt. Är ju inte så att man vill vara taskig mot nån direkt, tvärtom! Tycker det  iaf var intressant att höra vad Carro tyckte om min filmanalys. Det kändes som att det var väldigt givande. Jag fick lite idéer och tips på vad jag kan ändra och utveckla i min analys så förhoppningsvis fixar jag det under lovet.

Just nu sitter jag i en datasal på Nola och har skrivit lite på min nya svenskauppgift. Det är en uppgift där man ska skriva om sig själv och sina år här på Nolaskolan, vem man har blivit osv. Ganska flummigt men det är väl bara att improvisera ihop nåt antar jag. Har börjat nu och skrivit en del iaf så det känns bra. Måste skriva färdigt det till nästa vecka. Har också försökt skriva på min idrottsfördjupning men  det gick inte lika bra. Känner mig okoncentrerad och sådär allmänt "för" less för det. Usch, vad jobbigt det är med alla läxor:(

Mamma ringde precis så nu ska vi gå ner på stan och leta smycken till min balklänning. Wish me good luck;) Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Joakim Forsberg

Vad sägs som en blogg där humor blandas med nöje, musik, sport, nyheter och en smutta allvar?

Tycker du det låter intressant så bör du såsom många andra kika in hos min blogg du med :)

2008-04-29 @ 15:40:40
URL: http://joakimforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0