Jävla sjuka brottslingar

Idag har det varit en ganska seg skoldag. Det har gått rätt bra iaf i och med att jag kämpade mig igenom den.

På psykologin ska vi försöka ställa diagnoser på olika kända personer, jag har valt "Hagamannen" och Thomas Quick. Har börjat läsa en bok om "Hagamannen" (lr om Niklas Lindgren då som han ju egentligen heter) som jag idag lånade på Bibblan . Det är väldigt intressant läsning men tragiskt som faaan! Fattar inte hur och varför en person som verkar vara så normal kan utföra alla dessa våldtäkter:S Helt obegripligt och en ruskig sanning om vilken sjuk värld vi ju egentligen lever i. Usch, nej nu ska jag skriva om nåt roligare.

Vidare idag har jag sett matchen mellan HV och LHC. Den var tyvärr inte så intressant att se eftersom HV ganska klart var det bättre laget ikväll. Matchen slutade tillslut 5-1 och jag hoppas verkligen LHC kan bjuda upp till bättre spel nästa gång (dvs på onsdag). Jag vill se jämna matcher med mkt kamp...vill helst också att LHC ska vinna med:P

Jag har snackat en del med Helena och min far idag också, trevligt värre:) Det är verkligen härligt att umgås och snacka med personer man tycker om:) Älskar min familj <3

Såg föresten till att jag och pappa tände ett ljus ikväll för Engla också. Fy fan vad hemskt att en 10-årig tjej ska behöva mördas i Sverige på det där sättet, helt obeskrivligt! Blir förbannad, ledsen, orolig och irriterad som fan bara av att tänka på det alltså. Nu slutade detta inlägg inte så roligt men det får ni leva med. Kan inte rå för att det är en sån sjuk värld vi lever i!

Nu ska jag fortsätta läsa om mysteriet "Hagamannen"....God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0