Jävla rapport!

Är ganska så jävligt less för tillfället. Igår satt jag uppe jävligt sent med projektdiskussionen bara för att få den klar tills idag, eftersom det är idag den måste lämnas in. Trots detta är jag ändå inte färdig med den. Anledningen? Man ska inte ha rubriker i diskussionen:S och detta hade jag givetvis eftersom vår handledare Åke tidigare sagt att vi kunde ha det. Som jag förstod det var det t o m bra om vi hade det eftersom det skulle bli en bättre struktur på diskussionen då. Nu imorse påstår han dock att han aldrig sagt att vi ska ha rubriker i diskussionen:S vilket innebär att jag gjort helt fel.

Vidare har jag inte skrivit diskussionen i kronologisk ordning, vilket man tydligen också ska göra. Jag har mer under rubriken "Medgångar" skrivit om alla medgångar jag stött på under projektarbetet. Sedan har jag haft en rubrik som heter "Motgångar" där jag skrivit om alla dem osv. Orka fixa det kronologiskt då:S Det är väl kronologiskt på ett ungefär men ibland blir det ju lite hoppigt, men vad fan skitsamma! Huvudsaken är väl ändå att man får med allt i diskussionen (problem, saker man borde ha gjort annorlunda mm) lr??? Blir less alltså:(
Orkar fan inte fixa nå mer med min diskussion nu. Diskussionen är ju 6 sidor lång och jag har pratat om allt:/ Kommer bli jävligt sur om Åke inte gillar min diskussion enbart för att den inte är i helt kronologisk ordning.  Nu har jag tagit bort rubrikerna och flyttat om litegrann men vissa grejer går inte att flytta heller. I vissa stycken har jag ju skrivit om två saker samtidigt och på andra ställen har jag skrivit om hela hälsoveckan överlag, exempelvis hur samarbetet har varit i projektgruppen.

Vill bara gå hem och lägga mig och sova för tillfället. Tack och lov att det är lov efter denna skoldag! Hoppas ni haft en bättre dag än jag såhär långt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0