Hur gick det med påsklovs-listan?

Hur gick det då med min påsklovs-lista?  Här kommer svaret...

Skolsaker som måste göras
- Psykologi-arbete om drömmar (ska lämnas in snarast)
- Sammanställa svaren på enkäterna
- Träna på de 3 teckenspråkshäftena (prov nån gång efter lovet)
- ev. fixa på geografi-powerpoint

Viktiga saker i övrigt som bör göras
- Fixa CV och gå ut och söka jobb (kolla nätet ang sommarjobb i Norge och jobb överhuvudtaget).
- Tänka ut och köpa in saker till balen och studenten
- Städa rummet

Roliga saker som jag kommer göra
- Sova
- Festa

- Slappa
- Se hockey (följa slutspelet och NHL)
- Träna (åka längskidor bl a)
- Ev. fara till Solberg och åka slalom.

Alla saker som är strykna gjorde jag alltså. Jag gjorde alltså nästan alla saker i princip vilket jag är jävligt nöjd med:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0