Grillade marshmallows är det bästa

Gårdagskvällen blev lyckad. Jimmi och Weppan drack några öl medan jag å Emma höll oss nyktra. På så vis kunde vi köra så det var skönt. Skönt också att vara helt säker på att man är pigg 100% dagen efter dvs idag. Vi bastade i ån nedanför weppan. Vi gjorde också upp en eld i lappkåtan utanför där vi grillade marshmallows och hade det trevligt. Popcorn åt vi också, gott:) Jag måste säga att jag verkigen älskar grillade marshmallows, det är så djuriskt gott alltså:D Haha, vi badade igår också, första doppet för i år! Jag och Emma hoppade bara i en gång dock, det räckte med tanke på hur kallt vattnet var. Jag doppade mig till axlarna och det var tillräckligt, hehe:P. Är ett tag kvar tills man kan bada den saker är klar. Det var tur man hade en varm bastu man kunde springa in till efter det snabba doppet iaf.

När vi bastat ett tag och kände oss nöjda packade vi ihop och åkte hem till Jimmi.
Väl hemma hos han satte vi filmen "Transsporter" (tror det stavas så). Jag hade inte sett filmen förut och inte kunde jag se den igårkväll heller, lr jaa ca 10 minuter men det räknas inte riktigt tycker jag:P Hehe, det var nämligen så att jag hann se ca 10 min innan jag somnade i soffan. det var skönt:) Vakande ca 2 och förstod att det var nog dags att gå upp och lägga mig. Trött man kan vara alltså men så blir det när man går upp tidigt och jobbar åt 5 vardagar innan.

Imorse vaknade jag inte förrän kl 1. Det var riktigt skönt att sova ut:) Jag var glad över attt jag inte skulle vara med och spela träningsmatchen mitt lag hade mot ett pojklag idag. Då hade vi nämligen haft samling 1. Kändes verkligen som att det var välbehlövligt för mig att sova ut. Nu har jag tagit det lugnt och ätit några tonfiskmackor (mums!). Jimmi och Weppan ser på tv men jag orkar inte det. Jag känner för att gå ut eftersom det ser ut att vara rätt så fint väder:) Emma for föresten tidigt imorse eftersom hon skulle jobba på Ica Kvantum idag.

Måste försöka plugga idag också, sen måste jag också åka hem till mamma eftersom hon ska mäta massa på mig till balklänningen. Jaja, nu ska jag snart bege mig ut tror jag. Hoppas ni får en fin lördag!

Kommentarer
Postat av: Madde

Hehe ja jag tror du fixar det också Marika :) Men det är så drygt nu innan :S.. Ja ska bli skönt som bara den att åka till Stockholm ;P hehe. Ja detsamma (idrotten i fredags) :P hehe. Ses imorgon!

2008-04-27 @ 14:04:56
URL: http://minimadde.blogg.se
Postat av: Carro

Vad trevligt det låter! och ibland måste man få njuta av livet också. Inte bara köra gärnet med skolarbeten! Jag har nyss skrivit lite på rapporten, så jag känner mig lite duktig. Men när jag kollar på "att göra" -listan känns det som en pytteliten grej ur det hela.. Men det är väll bara att kämpa på!

Jag har förresten fått din filmanalys tills på fredag, hihi ;)

2008-04-27 @ 15:17:45
URL: http://carro.89.blogg.se
Postat av: Carro

Menar så klart tisdag, haha! Ojoj jag längtar tydligen redan efter helgen ;P

2008-04-27 @ 15:18:54
URL: http://carro89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0