Gott tunnbröd

Äntligen är man hemma:) Alltid lika skönt att komma hem efter en skoldag. Jag hittade inga bnöcker om Ku klux klan på bibblan, får försöka leta vidare på Internet. Det mesta som finns där om ämnet är ju dock på engelska vilket inte är så kul direkt. Jaja, hittar man inget bra på svenska så får man väl försöka läsa igenom nån eng-text i värsta fall:P

Hittade iaf det jag var ute efter till min student-utstyrsel vilket jag är glad för:) Jag var väldigt effektiv med eftersom jag båda hann köpa det plus leta böcker på Bibblan och ändå kunde jag ta "kvart-i-trean" hem - Det kallar jag bra jobbat av mig;P

Just nu sitter jag och tuggar på en tunnbrödmacka, jävligt gott. Det är Westmans tunnbröd, vilket jag älskar!:) Ska försöka fixa i ordning grejerna till träningen så det är gjort (vet fof inte om de är inne lr ute så jag får ta med för både och:P). Sedan ska jag kanske ta och chilla lite vid datorn och sedan skriva upp lite komma-ihåg-saker i min lilla kalender.

Jag längtar tills om 4 veckor då min klass far till Sthlm! Både pga resan men också eftersom vi då gjort klart alla skolsaker i princip, ska bli så jäkla skönt! Då kan man verkligen luta sig tillbaka och förhoppningsvis njuta av den sista festtiden i skolan.

Ska börja dona lite här nu. Hoppas ni får en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: jenny

tack :) nej det är ju inte så bra, men det är inget större problem, men det ordnar sig säkert snart:) jadu, allting ska fan hända precis nu :S:S härligt att du har hittat kläder till studenten:)

2008-04-15 @ 17:39:36
URL: http://viklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0