Fruktansvärt!

Kunde inte bara gå och lägga mig igårkväll, anledningen? Josef Fritzl i Österrike. Hur kan man vara så jävla elak och ha sånt jävla fel i huvudet att man låser in sig egen dotter och gömmer henne för omvärlden i 24 år?? Som om det inte vore nog våldtar han henne också och låter henne föda 7 barn! Helt jävla sinnesjukt. Elisabeth som den instängda dottern heter kommer med största säkerhet få men för livet och jag lider verkligen med henne även om det är svårt att förstå för mig utifrån hur det varit/är. Alltså herregud, orden räcker inte till för mina känslor alltså - helt rubbat! 

Det är såna här saker som gör att man uppriktigt börjar fundera på vilken jälva ras vi människor är:( Blir så himla upprörd alltså. Hur tänker vissa människor som?

Du kan läsa mer om denna fruktansvärda händelse här (<---Aftonbladets hemsida).


Kommentarer
Postat av: Carro

Jaaa va skönt det ska bli!
Nää fy och uscha för att påpeka andras fel! Men skönt när det är över. Fast drygt att vi måste ändra skiten efteråt och SEN lämna in det igen..

Jaa väldigt skönt med ett litet mini lov! Jag måste också plugga... Fy! Fast jag ska försöka göra bort så mycket som möjligt innan vovvsan kommer :)

Syns på ett tag:) Jag kommer känna mig taskig mot dig :P Men du får inte ta det personligt!

2008-04-29 @ 09:08:21
URL: http://carro89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0