Fotboll och "fynd-linnen"

Har precis kommit hem från fotbollsträningen. Träningen gick bra, var rätt kul faktiskt. Kändes skönt att få träna ur sig lite stress och aggressioner. Känner mig på betydligt bättre humör nu jämfört med innan träningen. Bolltekniken för min del är väl inte den bästa, men det blir bättre förhoppningsvis. Det måste de bli, rättare sagt. Fick tillbaks lite pengar som Emma var skyldig mig också, alltid välbehövligt. Pengar går det åt hela tiden så det behövs alltid.

Fyndade föresten två baslinnen (ett rött och ett mörkblått) idag också för 60 spänn totalt. Det tycker jag är jävligt billigt. Vanligtvis kostar de minst 50 kr styck så det är jag jävligt nöjd med faktikst:)

Fick reda på att jag ska spela matchen på lördag (naturligtvis) mot Sidensjö.
Jag kommer alltså som jag skrivit tidigare försöka ta det lugnt på 50-dagars. Jag vill verkligen vinna mot Sidensjö, det är fan pinsamt annars ta me faan. Det är bara träningsmatch men iaf, det gäller att markera redan från start.

Just nu sitter jag på rummet och käkar goda apelsinklyftor och lyssnar på kvalserien.
Det är spännande. Funderar på att kanske fixa lite med historian lr börja läsa det dryga eng-häftet. Känns som att jag borde försöka börja med nåndera ikväll. Måste fan sätta igång nu innan jag ångrar mig hehe:P På återseende!

Kommentarer
Postat av: Jenny

tack :):):) hoppas det!

2008-04-08 @ 20:30:48
URL: http://viklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0