Fotboll & brevlåda

Oj, vad längesen det var sen jag skrev här sist. Jaja, kan bero på att jag har haft rätt fullt upp på sistone. Helgen ägnades åt fotboll. Det var verkligen en fotbollshelg för min del. Mitt lag (Nätra/KB65) var med i Husum-cupen, en träningscup. Det gick jävligt bra för oss, annat kan man väl inte påstå när man vann alla matcher och tog hem segern i hela cupen:D Jävligt nice! Vi fick en liten söt buckla med, inget märkvärdigt men ändå kul att få nånting:) Personligen gick det väl sisådär att spela. Gick rätt bra med knäet iaf säkert mkt pga att jag hade min brors gamla knäskydd. Kände av lite smärta i sista matchen på lördagen (den tredje för dagen) men inte så farligt. På söndag spelade jag bara finalen så då var knäet bra igen:). Vi hade en match innan finalen med men jag valde att avstå den.

Annars har det väl inte hänt så mkt i helgen. En helg kan gå jävligt fort när man har en cup och det gjorde verkligen den här. Hann inte ens plugga nåt som jag ju hade tänkt att göra. Vi hade geografi-redovisning imorse och det hade jag tänkt kolla igenom på söndagen men inte hann jag det inte. Hur som helst så gick redovisningen idag väldigt bra iaf:) Gick bättre än väntat och jag tycker alla i vår grupp var väldigt duktiga:D Bra gjort av Ylva också som kom och redovisade fastän hon ju var sjuk - Krya på dig! Skönt att ha redovisningen överstökad iaf:)

Ikväll ska jag försöka läsa på lite om Ku Klux Klan. Har nämligen seminarium om det imorrn och då gäller det att man visar upp bra tankar och kunskaper. Jag hoppas verkligen det går bra. Efter morgondagen har jag ingen mer religion B - Hurra! Då har jag nämligen gjort allt som ska göras:) Härligt att få två nya lektionsfria timmar i veckan:)



En fråga...
-  Vad ger det att lägga in en raket i någon annans brevlåda och sedan tända på så att brevlådan exploderar?
Fattar liksom inte grejen. Känns som att det var sånt man höll på med i 0-1:an (jag sj höll dock inte ens på med sånt då men ni fattar grejen hoppas jag). Just det har iaf hänt vår brevlåda i helgen. Jag har väldigt starka misstankar om vem/vilka som ligger bakom och dessa personer går inte i 0-1:an om jag säger så, långt i från? Fattar inte vad det är för fel på de där msk om det är de jag tror. Skaffa ett liv för faan!

Fick inget sommarjobb lr jobb på Jysk tyvärr:(. Åtminstone inte den här gången. De hade skickat ut ett mejl där de tackade för ansökan men upplyste om att de gett tjänsten till nån annan, typiskt. Jag som hade hoppats på jobb där. Jaja, det är väl bara att hoppas och önska vidare.

Mamma har börjat sy min balklänning. Den ser bra ut såhär långt dock har hon bara hunnit sy underkjolen än men iaf:) Alltid skönt att veta att hon börjat iaf. Måste börja spana efter smycken snart också. Till helgen kanske jag ska bli "test-sminkad" med. Studenten närmar sig - Here i come! :D


Nu ska jag faktiskt ta mig ork till att plocka lite här på rummet. Behöver städas mkt egentligen (dammsugas mm) men det orkar jag inte just nu. En halvstädning får duga för tillfället:P Bloggar nog senare ikväll. Ha de bra så länge!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tack :) Tycker alla gjorde de skitbra! Vi ska vara stolta över oss själv. Allt de vi hade med var verkligen intressant också ;) Bra jobbat!

2008-04-21 @ 18:43:34
URL: http://ljungh.blogg.se
Postat av: Angelica

Tack så mycket eller vad jag ska säga. jo känns kanske lite dumt med ja, är man sin skräck så har man och jag försöker verkligen att bygga på det men det kommer nog bli bra till hösten, om jag nu pluggar vidare. Hur går det för dig annars då? skrivit klart projekt rapporten? Hoppas du också får en bra vecka!

2008-04-21 @ 18:43:47
URL: http://angelica89.blogg.se
Postat av: jenny

tackar :) haha nej det är inte min tårta! tack igen :) puss

2008-04-21 @ 21:14:26
URL: http://viklund.blogg.se
Postat av: Carro

Va härligt;) utomhus då eller?
Precis, jag tycker det blev jättebra! ;)
Jaaa snart står vi där på flaket och skriker!
Jag tränar varje torsdag 1,5 timme och ibland söndagar och så ofta jga hinner hemma, hihi ;)

2008-04-21 @ 22:25:28
URL: http://carro89.blogg.se
Postat av: Angelica

haha nä jag vet inte riktigt, eller om det blir till våren. jag får se, beror på hur mycket pengar jag får i sommar och så. och om det finns några bra som man kan jobba på distans. skulle inte klara av att sitta i skolbänken varje dag igen, för klarar bäst av att plugga hemma. Ska du plugga nåt till hösten eller senare? jo jag har kommit en bit, men jag måste också sitta i veckan och till helgen:s känns jobbigt

2008-04-22 @ 07:22:52
URL: http://angelica89.blogg.se
Postat av: Anna

Jag följde med mamma för hon skulle på Gina tricot. Okeej. Jag får ju skylla mig själv eftersom jag inte tar tag i saker på en gång. Ha det bra! kram

2008-04-23 @ 17:51:45
URL: http://annabr.blogg.se/lingon/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0