Elakt med opponering

Träningen ikväll gick ganska bra. Kul att syrran fortsätter att hänga med också:) Efter träningen åkte jag hem och satte mig med min och Elins filmanalys. Jag kollade dock mest på Elins. Hittade en del saker som går att ändra men gud vad hemskt att säga de till henne imorrn:S Känner mig så elak alltså - hur ska man klara av det? Jag är också orolig för att jag kommer föra fram det på nåt dumt sätt så att hon tar illa upp:/ Nä, usch fy och blä för att opponera andras arbeten. Det räcker gott och väl med att man har sitt eget. Hoppas vi slipper göra detta fler gånger alltså. Annars har jag mest tagit det lugnt ikväll. Åt lite flingor med jordgubbssylt och fil för ett tag sedan, lika gott som vanligt:)

Imorrn efter skolan ska jag och mamma förhoppningsvis gå på stan och kolla efter smycken till min balklänning.
Jag hoppas verkligen vi hittar något fint. Är osäker på om jag ska ha smycken i silver lr guld men det blir troligen silver. Detta eftersom jag är mest van vid och trivs bäst med att ha silver. Balklänningen är dock röd så det kanske ändå passar bättre med guld då men jaa, jag vet inte:S:P Jaja, jag får se vad vi hittar imorrn.

På fredag ska jag tydligen stå på Örnexpo (heter det så?) och sälja "New body" i ett stånd med en lagkompis från hockeylaget. Fick ett telefonsamtal ikväll om att vi skulle tjäna lite pengar genom detta och då var det bara att ställa upp, det kände jag iaf. Jag ska stå från kl 10 till 5 vilket är ganska många timmar. Det är tur man har sällskap iaf. Det värsta är att jag lovat Ylva att stå med henne i "Svenska fans" stånd på fredag men detta går ju inte nu när jag ska stå och sälja "New body":S - Typiskt! Fan, måste smsa Ylva och upplysa om detta nu, det höll jag på att glömma. Tänkte göra det förut ikväll men då glömde jag bort det:S

Nej, nu är det dags för mig att sova. Imorrn kommer en ny dag med nya utmaningar och möjligheter:) God natt!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Haha, nej den är inte på 50 sidor, men de känns som de :P Om 2 dar är skiten över! Wöj!

2008-04-29 @ 06:02:53
URL: http://ljungh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0