Båtrace & märklig pigghet

Skoldagen ägnades åt vår projektrapport, riktigt drygt men vi lyckades lämna in den kl 4 som tur var. Kändes som att rapporten blev lite roligare också i och med att vi la in några bilder från hälsoveckan. Hoppas verkligen vår handledare tycker den är bra. Han kan ju inte klaga på att den är för koprt iaf, den blev 62 sidor totalt med bilagor och allt!:S Iofs hade vi radavståndet 1.5 i word men ändå, ni kan ju tänka själva hur jävla dryg den varit. Verkligen skönt att få det överstökat måste jag säga:) Måste också ge alla i min projektgrupp en stor eloge för att vi jobbat på så himla bra med den! :)

Har varit allmänt less idag, mkt beroende på att rapporten varit dryg och att jag sovit lite natten till idag.
Nu på kvällen har jag dock blivit på bättre humör och blivit lite piggare i allmänhet. Jag, mamma, Ola, Helena och Stefan var nyss nere vid bron och titta på det årliga "båtracet" som går av stapeln den sista april. Tyvärr var det ingen av våra båtar som vann iår men det var kul att kolla ändå. riktigt härligt väder ute alltså, känns verkligen som att sommaren är på väg även om det fof är lite småkyligt iom vinden som blåder lite nu och då.

Ikväll blir det lugnt för min del. Jag och Jimmi ska grilla här hemma med Helena, Stefan, Micke och Åsa. Det blir nog trevligt. Gott om inte annat, jag älskar kött:) Sedan ska vi gå en tipsrunda som min söta syster gjort:) Haha, lär gå uruselt för mig eftersom jag är så dålig på sånt men jag ska göra ett försök iaf:P

Får se om Jimmi tar sig nån öl också så jag kanske får ta och köra hans bil sen. Lät som att han var lite småsugen nu förut när jag pratade med han iaf. Jag får väl se, mig gör det inget om han tar sig nån/några iaf. Jag känner dock inte för nåt sånt, jag vill bara ta det lugnt och slappna av. Har varit så stressad den senaste tiden så ikväll tänker jag verkligen försöka släppa skolan och alla måsten för ett tag. Jag hoppas att jag får komma i säng relativt tidigt ikväll (inte för tidigt men) så jag inte sover så jättelänge imorrn. Inte bra att vända på dygnet för min del när jag ska jobba på "Örnmässan" på fredag kl 10.

Nej, nu måste jag ner och vara lite social. Märkligt ändå hur man kan vara så pigg fastän man ju egentligen är så trött, skumt värre. Jaja, man får väl se hur länge det håller i sig. Jag lär ju somna snabbt inatt iaf. Ha ett trevligt sista-april-firande! :)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej hej! :) jo det är jätte sköntmed fint väder, måste ha varit bästa sistaaprils väder igår. Var ju som sommarvindar när det blåste. Hade du trevligt igår? Jo men jag var ju tvungen att plugga eftersom jag kanske började med projektrapporten lite sent. typ en vecka på mig :S så är man osmart så är man :P

Nä jag fick inte jobbet där, kändes som om det var lika bra, tyckte inte om chefen där, tyckte han ställde för personliga frågor som om jag hade problem i familjen osv. jag menar vad har han med de att göra?! men istället ska jag på interjuv imorgon, dock på ålderdomshem men jag vill ju ha jobb i sommar. Har du fått något jobb? Ha ett trevligt litet lov!

2008-05-01 @ 09:37:48
URL: http://angelica89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0