bastning på g

Tänkte bara kika in här en snabbis och skriva lite. Har fullt upp för tillfället som ni kanske anar/anat eftersom jag inte skrivit här så mkt här den senaste tiden. Har väldigt mkt i skolan nu som ska vara inlämnat och klart inom den närmaste framtiden. Jag som tyckte/trodde ag inte hade så mkt men när jatg listade upp alla saker jag hade kvar blev det ändå 7 st! 7 st saker på 2½ vecka (och då räknar jag in lovet nästa vecka + alla helger). 7 st saker är rätt mkt det men sen är det äntligen över. Då bär det av till Sthlm på en studieresa med klassen:D Kommer nog bli kul.

Har tränat fotboll ikväll också, det var rätt kul och gick ganska så bra. Kom ca fem minuter sent till träningen dock beroende på att jag kom hem så sent fr stan. Jaja, det gjorde inte så mkt iaf som tur var. I morgon har vårt lag träningsmatch mot nåt p-93(?)-lag men jag ska inte spela och det känns skönt. För en gångs skull har jag en helg utan matcher poch träningar vilket kan behövas det med ibland:) Helgen ska jag ägna åt att slappa och plugga, det senare behövs verkligen om jag ska hinna göra färdigt alla saker på ett bra sätt.

Ikväll (nu alldeles strax rättare sagt) ska jag fara bort till ån och basta med Emma, Jimmi och Weppan.
Kommer nog bli skoj:) Nu kom Emma precis så jag måste dra men jag bloggar nog imorrn lr senare inatt. Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0