Ananaspaj & knäskydd

Idag har jag inte gjort så mycket speciellt. Jag sov ut länge (ända till halv 12) vilket var riktigt skönt. Låg sedan och drog mig ett bra tag med. Sedan gick jag upp och åt frukost tillsammans med min sötnos. Sedan städade vi litegrann och jag började efter de göra min läxa om prostitution som är till kursen "kvinnlig, manligt, mänskligt". Ganska drygt men det gick ändå hyfsat tror jag.

Vi tog sedan Jimmis BMW till hans mormor. Där skulle vi nämligen äta middag eftersom vi tidigare blivit bjudna.
Det var nån kycklinggryta och potatis, riktigt gott:) smakade lite pizza åt kycklingen faktiskt;) efter det fick vi glass (Carte dóor med vanilj -asgod!) med blåbär, hallon och ananaspaj. Riktigt gott hela kittet alltså! Jag älskar verkligen glass med bär...helst blåbär:) Vi satt sedan och bläddrade i några gamla fotoalbum ett tag, rätt intressant och kul. Sedan begav vi oss hem till Jimmis hus igen. Väl där gjorde jag färdigt min läxa om prostitution. Jag tror och hoppas jag har gjort så som man ska iaf:P - Tack för din hjälp med det älskling!

Innan Jimmi skjutsade hem mig stannade vi till på Ica för att köpa kaffe och kaffefilter till min kära bror.
Väl här hemma har jag mest packat upp väskor, städat upp lite på rummet umgåts med brorsan och mamma samt surfat på Internet. En helt okej dag för att vara en söndag sammanfattningsvis:)

Måste också skriva att brorsan kom på att han hade ett blått knäskydd sen förut som han inte använde numera så jag ska prova ha det kommande träningar och matcher för att se om mitt knä blir bättre av det. Jag hoppas verkligen på det bästa dvs att det ska hjälpa mot smärtan!

Nu är det hög tid för mig att sova så: God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0