50-dagars & slappande

Var ett tag sen jag bloggade här nu men, men bättre sent än aldrig lr nåt:P

Igår var det då 50-dagars på Plattan med 80-tals tema. Tråkigt nog hade jag inte orkat lägga ner nån tid på att klä ut mig så jag hade "vanliga" festkläder. Men andra hade klätt ut sig och var jävligt snyggam haha:D Jag diggade verkligen Ylvas minst sagt färgglada blus;P

Jag följde med Ylva hem efter skolan och det var lika trevligt som alltid. Vi chillade ett tag med snack, fika och tv-tittande. Efter det värmde vi varsin pizza i ugnen som vi skulle äta till middag. Det var gott:) Vi gjorde sedan i ordning oss och snart kom Jenny som skulle skjutsa oss till Nötbolandet där vi skulle ha klassfest hos Sofia. Det var trevligt:) även om jag saknade att spela kort:/ Det var väldigt bra musik iaf och det är ju vikitgt. Haha, diggade fan dansbandslåten som dök upp där mitt i alltihop också; "Inatt, i natt" med Black-Ingvars (tror det är dem iaf:P).

Runt halv 11 for vi in till Plattan. Jag hann inte in innan "happy hour" tyvärr men det gjorde inte så mkt:P Jag gjorde inte av med så mkt pengar under kvällen vilket känns skönt:) Jag betalade bara för 1 tequila och en cider så det var rätt billigt, hehe:) Var en hel del folk så man hade lite svårt att hitta lediga bord och sittplatser. När jag äntligen hittade en plats att sitta på så satt jag där hehe:) Var en flummig men rolig kväll/natt och jag vill tacka alla inblandade för att kvällen blev så bra som den blev:D - Tack!

Idag har jag spelat en träningsmatch mot Sidensjö. Det gick sisådär.
Fick dels ont i mitt högra knä (samma typ av känning som efter DM:et: :S) och del dels gick det itne så bra i allmänhet att spela varken för mig lr laget. Matchen slutade 1-1 iaf så det var ju en jävla tur att vi inte förlorade iaf. Det hade känts riktigt surt! Samtidigt tycker jag att vi borde ha vunnit egentligen. Kändes inte som att laget som helhet kom upp till den kapacitet vi faktiskt har. Jaja, tur det bara var träningsmatch iaf. Man får ta nya tag till nästa match.

Angående mitt knä är jag rätt orolig:( Har aldrig haft några knäproblem förut och inte vill jag ha det nu heller. Tyvärr verkar det dock som att jag fått nån typ av problem. Måste kanske försöka söka upp nån sjukgymnast lr liknande som kan kolla upp vad det är. Kanske kommer man börja använda knäskydd. Det enda jag vet är att jag inte vill spela när det känns i knäet som det gjorde idag iaf.

Efter matchen for jag hem till Jimmi och tog det lugnt:). Efter ett tag for vi hem till hans föräldrar eftersom vi var bjudna på middag där. Efter det besöket for vi hem till Jimmis hus isgen och har bara tagit det lugnt. Jag titta just nu på NHL (fast just nu är det paus) och Jimmi spelar WOW. Ska snart äta nån god youghurt-glass som Jimmi var så söt att köpa till mig igår:) Jag hoppas och tror att den ska vara god. Orkar inte göra så mkt ikväll känner jag. Det brukar ju oftast vara så helst "dagen efter":P I morgon måste jag försöka ta itu med några läxor.

Nej, ska fortsätta titta på NHL nu. Det är Detroit som spelar mot Nashville., jävligt spännande. Det står 3-2 till Detroit nu inför tredje perioden. Självklart hejar jag på svensklaget Detroit i detta fall! :D

Kanske ska säga det också att jag inte blivit sjuk (förkyld) lr liknande som tur är.
Det jag kände av i onsdags var nog bara för att jag sovit lite:)
Hoppas ni får en lugn och skön kväll:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0