Torsdagens gott och blandat

Finally home!
Ja, vad ska man skriva om den här skoldagen då? Hade geografiprovet första lektionen så det var skönt att få göra bort det. Gick faktiskt rätt bra kändes det som:P...hyfsat iaf. Sen vet jag inte hur pass bra/tydligt jag förklarade vissa saker men jag gjorde mitt bästa iaf:P Den som lever får se. Haha, vår lärare Åke visade föresten upp två "Buddha-statyer" som han hade fått av en lärare som vart i Thailand (tror det var det landet). De statyerna var fräna:) Jag skulle också vilja ha såna. Iaf den största av de två...den filuren såg så himla nöjd och belåten ut. Sweet=)

Klassmötet vi hade innan lunch gick väl hyfsat. Kunde ha gått både bättre och sämre kändes det som, men det var som helhet ganska okej. Bara att hoppas på att det bli bättre "stämning" framöver.

Vi har också haft multimedia idag. Då gjorde jag och Ylva klart vårt radioprogram. Eller rättare sagt Ylva tycker det är klart men jag vill försöka fixa till små ljuddetaljer här och där, perfektionist som jag är iblandxD Lär väl finslipa lite smått på programmet nästa vecka. Hehe, om inte Ylva ids/har lust kan jag ju göra det själv. Inga problem alls. Jag tycker det mest är kul bara. Dessutom är vårt hockeyprogram så "flumm" också så det är bara roligt:D Vårt hockeyprogram äger lätt! Haha, sen kommer det kanske inte vara så många andra i vår klass som kommer tycka det är så kul att lyssna på (eftersom vi inte har just nå många som är så väldigt hockeyintresserade) när vi väl visar upp det, men det struntar vi i:D

Ikväll ska jag träna hockey (kul!) min syster kommer hem med bussen från Umeå ikväll också så hon ska följa med mig och träna. Jag ska plocka upp henne på busstation innan träningen. Vi kommer ösa på som faan, haha:) Tränade för första gången i tisdags så min *host* form är väl inte den bästa men ändå:P Det är bara att improvisera. Hockey är så grymt roligt både att spela och titta på. Det är den bästa sporten i världen! :D

Vidare ska jag försöka leta upp några kläder/prylar att ha till vårt klasskort. Vi ska ta med det i morgon för att öva på hur vi ska stå och sådär. Själva klasskortet ska knäppas först på måndag.
Jag ska även försöka tänka ut några kläder jag kan ha imorgonkväll med. För då blir det fest! :D Först ska jag festa med mitt fotbollslag (vi ska bl.a. käka pizza) och sen ska jag bege mig till Plattan och väl där försöka leta upp Ylva, Isadora och några till=) Kommer säkert bli jättekul! Ang. kläder igen så lär ja nog ta nå jeans ivf (är så praktiskt att kunna ha mob, pengar och legg i jeansfickorna) på så sätt då slipper man bära med sig väska inne på Plattan. Måste kolla upp om skjuts också btw. Har ev. en jag kan åka med men det är lite osäkert. Annars får jag försöka tvinga Hanna att köra mig några mil (kanske kan muta hon med en tusenlapp lr nåt, hahah.. dock har jag inte råd med det men ändå:P) ;) Det märks vad det blir av det hela.

Ska försöka leta upp nå kläder nu..Ha en forsatt bra eftermiddag!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0