Tacksam

Jag är tyvärr väldigt dålig på att visa min uppskattning till folk därför tänkte jag passa på att göra det här och nu. Det är väldigt svårt att skriva om varje person i bara några få meningar, skulle kunna skriva typ en bok om varje egentligen, men det har jag inte ork/tid till. Så håll till godo ändå:)

Utan er skulle jag inte vara den jag är idag! Tack för att ni finns i mitt liv <3


Mamma: För att du alltid ställer upp vad det än gäller! Du kan lyssna, hjälpa till och alltid finnas till hands helt enkelt. Du bryr dig alltid om mig och har lärt mig så himla mkt. Du har betytt/betyder så mkt för mig att du inte ens kan ana.

Pappa: För att du lärt mig att tycka om hockey, haha:D Du har alltid funnits där med din tokiga humor, spontanitet och generositet. Du kan lysa upp min tillvaro med ditt glada humör. Du har också lärt mig en massa saker! Du är lätt att prata med och gör livet roligare att leva helt enkelt.

Helena:
Vi är ganska så lika vad gäller intressen & humor, vilket gör att vi alltid kommit bra överens. Dock har vi inte samma personlighet som tur är. Du har alltid funnits där med din fantasi, din energi & ditt trevliga sätt helt enkelt. Du har också lärt mig enormt mkt och funnits där som en bästa vän. Vi har gjort så många roliga saker ihop:) och vi gör det fortfarande vilket jag är väldigt glad för.

Betty: För din energi och humor. Vet inte av många personer som kan haspla ur sig såna fräcka/roliga/häpnadsväckande kommentarer som du. På så sätt är du också en person som kan lysa upp min tillvaro ibland. Trots att vi har våra olikheter så kan vi ändå umgås på ett bra sätt:)

Micke:
För att du är min storebror:) Du kan både vara trevlig och rolig om du vill. Det är synd bara att du är på dåligt humör ibland :/ VI har delar många minnen och jag kommer aldrig glömma de dagar vi lekte med bilar i sandhögen eller när vi åkte bob i hagen. Det är nostalgi det:D

Maria:
För att du är en av mina allra bästa vänner:) Vi är väldigt lika varandra och har så himla kul ihop när vi träffas:) Känns som att vi förstår varandra "nästan overkligt" bra. Du är lätt att prata och umgås med och jag mår bra av att vara med dig helt enkelt:)

Emma: För att du alltid är snäll och rolig:) Det är väldigt lätt att prata med dig och jag tror jag aldrig har varit med om att du varit på dåligt humör. Vilket är väldigt positivt:) Det är väldigt kul att vi båda spelar i samma lag så man har chans att träffas på träningar/matcher åtminstone:) din "park-are" där;)

Ylva: För att du är en av mina bästa vänner:) Man kan ha intressanta/trevliga/roliga samtal med dig samt göra roliga saker. Jag har fått ett stort förtorende för dig under dessa 2½ år och jag hoppas det är ömsesidigt:) Känns som att jag kan prata med dig om allt i princip. Dessutom är det toppen att vara med dig på hockeymatcher med lr bara sitta och snacka om hockey på skolan.

Jimmi: För att du är du<3 Du är så fin, snäll, omtänksam, smart, söt, stark, rolig mm. Jag mår så himla bra av att vara/prata/skriva med dig och du "ger" mig mkt att du inte ens kan ana. Spelar inte så stor roll vad vi gör, jag älskar bara att vara i din närhet. Skulle kunna skriva hur mkt som helst egentligen men kort sagt: Du är en fantastisk pojkvän helt enkelt och jag känner mig väldigt lyckligt lottad över att få vara tillsammans med dig.

Finns såklart många andra med bla. Jenny, Madde, Kajsa, Hanna, Micke (Sthlm), Thomas, Isa, Anna, m.fl. Ja, listan kan göras hur lång som helst egentligen men ni vet nog själva vilka ni är (hoppas jag iaf:P). Jag har tyvärr inte kvar nån ork att skriva saker om alla er som återstår heller..men ni ska veta att jag uppskattar er väldigt mkt också!!!

Kort och gott: Ett stort tack till alla er som finns och förgyller mitt liv! (ni vet vilka ni är)

Kommentarer
Postat av: Fr'o'hlen

kramar om dej sötnos :)

2007-09-10 @ 22:17:09
URL: http://www.ne-clan.se
Postat av: Fr'o'hlen

kramar om dej sötnos :)

2007-09-10 @ 22:17:23
URL: http://www.ne-clan.se
Postat av: Rika

Kramar om dig också min skatt:)

2007-09-10 @ 22:47:08
URL: http://hockeyrika.blogg.se
Postat av: Ylva

Nej vad gulligt!! :) Tack vännen! Jag tänkte precis samma sak innanj ga gick och lade mig igår, att jag ska skriva något sånt där... O_o Hehe, vi är nog ganska lika du och jag ^^

2007-09-11 @ 08:38:39
URL: http://hockeyflickan.blogg.se
Postat av: Rika

Ingen orsak:) Jag tror också vi är ganska lika med vissa saker. kramar :)

2007-09-11 @ 14:04:45
URL: http://hockeyrika.blogg.se
Postat av: Kajsa

Vad gulligt =)

2007-09-11 @ 15:10:38
URL: http://svedd.blogg.se
Postat av: Rika

Tack Kajsa :) kram

2007-09-11 @ 15:51:17
URL: http://hockeyrika.blogg.se
Postat av: Jenny

va söt du är :)

2007-09-11 @ 18:14:52
URL: http://viklund.blogg.se
Postat av: Rika

Tack Jenny:) Kram

2007-09-11 @ 23:30:25
URL: http://hockeyrika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0