Svensson Svensson

Har precis vart å handlat chips, kokosbollar, tårta och choklad:)..mumsigt värre:D Det ska vi ha till vårt filmmaraton ikväll:) Det är föresten Svensson Svensson nu kl 8 med, det får man ju inte missa. Nya avsnitt och allt, intressant värre. Jag hoppas man inte blir negativt överaskad bara. jag hoppas verkligen det är lika bra som förut.

I morogn ska jag spela säsongens sista fotbollsmatch. Minns inte vilket lag det var mot men... aja, spela roll. Vi måste vinna iaf:) Gäller att avsluta på ett snyggt sätt även om vårt lag (som jag skrivit förut) redan är klara som segrare av serien. Efter matchen ska vi äta på Näske krog. Kommer nog bli gott:) Måste fixa fram lite pengar till det med, shit:P Aja, det ordnar sig på nåt vis.

Nu ska ja se Svensson Svensson, men jag bloggar kanske senare ikväll:)

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0