Söndagen

Igår gick dagen rätt så fort.  Först slappade jag hemma hos Jimmi men sedan vart jag less på det och åkte hem och sprang med mamma istället. Vi sprang 8,3 km. Det var rätt drygt när jag väl sprang, men det kändes desto skönare efteråt:) Jag känner verkligen att jag behöver träna och "aktivera" mig lite nu och då. Gör jag inte det kan jag lätt bli deprimerad och uttråkad på nåt konstigt vis:/...det väl du Jimmi?:P
Efter att jag duschat gjorde jag, Jimmi och mamma tacos:) (väldigt gott!) sedan tog jag itu med att finslipa min psykologi. Det tog sin tid men jag blev nöjd med resultatet tillslut:) Så det känns riktigt bra! Efter det var klockan så pass mycket att jag gick och la mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0