Slapp skoldag

Idag har det vart en slapp skoldag:) Har bara haft två lektioner (började 9.40 och slutade 13.10), härligt värre! Så skulle varje skoldag vara. Fick iaf tillbaka kartanalysen och kart-testet idag på geografin, det gick faktiskt riktigt bra:) lyckades spika kart-testet tom. Haha, jag som tyckte jag gjorde en sån konstig förklaring på frågan om varför vi har årstider och tidsskillnader. Men tydligen inte:) Man klagar ju inte, tvärtom.
Ska försöka skriva på psykologin ikväll också eftersom jag och Ylva ska på Modos träningsmatch imorrn mot Skellefteå. Då kommer jag inte hinna skriva nånting alls eftersom jag först ska till Ylva efter skolan och sen gå på hockeyn som lär sluta runt halv 10. Hemma hos Ylva ska vi käka och sen se en beckfilm troligtvis:) kommer säkert bli kul.
Är hos Jimmi just nu föresten. Jag tog en buss som gick till Bjästa busstation och gick hit därifrån. Jag orkade inte va kvar i stan, mycket lugnare här. Dessutom finns det glass, haha;D

Nej, nu ska jag ringa lite och sen skriva på psykologin. Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0